آخرین جزئیات از کشفیات مواد مخدر توسط ایران از قول نماینده سازمان ملل

فدولوف گفت: تلاش ایران در کشفیات موادمخدر در میان سایر کشورهای جهان بسیار قابل توجه است.

آخرین جزئیات از کشفیات مواد مخدر توسط ایران از قول نماینده سازمان ملل

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فدولوف نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در تهران در نشست تخصصی به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: مواد مخدر معضلی پیچیده و برشی از مسائل بهداشتی و اجتماعی در جامعه است. سالانه نیم میلیون نفر در دنیا بر اثر سوء مصرف موادمخدر جان خود را از دست می‌دهند.

وی گفت: مواد مخدر دارای ابعاد بحرانی است و جامعه بین الملل مصمم است که با معضل جهانی موادمخدر مقابله کند.

نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در تهران بیان کرد: طبق شعار امسال سازمان ملل در روز جهانی مبارزه با موادمخدر، دانش بیشتر، موجب مراقب بهتر می‌شود و دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) تلاش خواهد کرد که این شعار و اهدافش به خوبی در دنیا منعکس شود.

وی ادامه داد: از موادمخدر به عنوان اختلال مزمن باید پیشگیری شود و دانش کنترل موادمخدر نیز توسعه یابد.

فدولوف بر حل مشکلات زنان، یکپارچگی جامعه جهانی برای پیشگیری از جرم و خشونت و انجام پژوهش‌ها و تحلیل‌ها برای سیاست گذاری و ایجاد همکاری بین المللی در امر مبارزه با موادمخدر تأکید کرد و گفت: UNODC مصمم به همکاری تنگاتنگ برای مقابله با چالش‌های مواد مخدر است.

نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در تهران افزود: تلاش ایران در کشفیات موادمخدر بسیار قابل توجه است، به‌ گونه‌ای که در گزارش سال 2020 مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل، 90 درصد تریاک، 26 درصد هروئین و 48 درصد مرفین در سطح جهانی از سوی ایران کشف می‌شود.

وی گفت: تلاش دولت ایران برای مشارکت در چالش جهانی مبارزه با مواد مخدر ستودنی است و UNODC برای ارتقای سطح همکاری‌ها و مباحث مشترک در مواد مخدر با ایران تلاش دارد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر