امیر ابوظبی تانکرهای قصر خود در انگلستان را با آب معدنی گرانقیمت فرانسوی پر می کند

گفته می شود امیر ابوظبی تانکرهای یک کاخ متعلق به قرن هجدهم در انگلستان را که به ندرت هم سری به آن می زند با یک برند فرانسوی آب معدنی گران قیمت پر می کند.

امیر ابوظبی تانکرهای قصر خود در انگلستان را با آب معدنی گرانقیمت فرانسوی پر می کند

گفته می شود امیر ابوظبی تانکرهای یک کاخ متعلق به قرن هجدهم در انگلستان را که به ندرت هم سری به آن می زند با یک برند فرانسوی آب معدنی گران قیمت پر می کند.

اسناد دادگاهی نشان می دهد که شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان امیر ابوظبی و یکی از ثروتمندترین سران کشوری در دنیا که صدها میلیارد دلار ثروت دارد اخیرا یک قلعه قدیمی متعلق به قرن هجدهم را در برکشایر انگلستان خریداری کرده است. این کاخ که Ascot Place نام دارد در نزدیکی پارک بزرگ Windsor برکشایر انگلستان قرار دارد و شیخ زاید بابت خرید آن 18 میلیون پوند را پرداخت کرده اما به خاطر بازسازی گسترده و هزینه هایی که در آن صرف نموده حالا 60 میلیون پوند قیمت دارد.

امیر ابوظبی

یکی از کارهایی که برای نوسازی و بازسازی این قلعه انجام شده پرکردن تانکرهای آب آن بوده که ظاهرا با استفاده آب معدنی برند Evian فرانسه صورت گرفته؛ کشوری که خاندان سلطنتی امارات متحده عربی چندین خانه عظیم در آن دارند.

شیخ زاید که برادر ناتنی اش منصور باشگاه فوتبال منچستر سیتی را هم در مالکیت خود دارد از سوی مدیران سابق املاکش (که ارزش آن تنها در انگلستان به 5.5 میلیارد پوند می رسد) فردی بسیار ولخرج و اسراف کار توصیف شده و آنها حالا به خاطر برخی اختلافات مالی در دادگاه عالی بریتانیا مقابل هم قرار گرفته اند.

حتما بخوانید: احتمال خرید باشگاه منچستر یونایتد توسط شاهزاده بن سلمان

مدیران شرکت مدیریت املاک Lancer در انگلستان که زمانی کارهای شیخ ابوظبی را هم انجام می دادند مدعی شده اند که امیر 71 ساله اماراتی به جز سر زدن های موردی روزانه اش، اصلا از این کاخ جدید استفاده نمی کند و در  آن سکونت ندارد.

 

 

اسناد دادگاه همچنین نشان می دهند که شیخ خلیفه یک عمارت بسیار باشکوه 5 میلیون پوندی با باغ های بزرگ در جنوب غربی لندن دارد. اما از آنجایی که این شیخ سرمایه دار تصور می کرده منزلش در جنوب غربی لندن بیش از اندازه برای خودش و خدمه اش کوچک بوده از مدیران گروه Lancer درخواست کرده که یک ملک بزرگ تر را در همان نزدیکی برایش پیدا کنند. ملک مورد نظر شیخ پس از مدتی پیدا شد اما ظاهرا مالک آن منزل حاضر به فروش ملک خود به شیخ عرب نشده است.

اسناد ارائه شده به دادگاه عالی انگلستان همچنین نشان می دهند که شیخ خلیفه چندین ملک دیگر با ارزش تقریبی 30 میلیون پوند در کن فرانسه دارد. اما پس از آنکه مجوز خرید یک قصر جدید در فرانسه برای شیخ اماراتی صادر نشد تصمیم گرفت که به انگلستان مهاجرت کند.

این اطلاعات در جریان رسیدگی به پرونده شکایت میان مدیران شرکت Lancer و هلدینگ های برکلی اسکوئر منتشر شده اند؛ هلدینگ های برکلی اسکوئر در ویرجین آیلندز انگلستان ثبت شده و مالکشان شیخ خلیفه و خانواده اش هستند.

با این حال وکلای شرکت های متعلق به شیخ اماراتی کمپانی Lancer را به بی صداقتی و کلاهبرداری متهم کرده اند و مدعی شده اند که این شرکت ها 32 میلیون پوند دریافتی از شیخ اماراتی بابت مدیریت اموال او در لندن بالا کشیده اند.

ranimania
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان