پایان تست پیش فصل فراری در پیست موجلو

اسکودریا فراری یکی از تیم‌هایی بوده است که اخیرا با خودروی دو فصل پیش خود به پیست بازگشته، تا برای اولین گرندپری فصل ۲۰۲۰ در اتریش آماده شوند

اسکودریا فراری یکی از تیم‌هایی بوده است که اخیرا با خودروی دو فصل پیش خود به پیست بازگشته، تا برای اولین گرندپری فصل 2020 در اتریش آماده شوند. مثل بقیه تیم‌ها فراری نیز از این فرصت استفاده کرد تا رانندگان خود رو دوباره به پیست برگرداند تا باز هم چالش‌های فیزیکی راندن با خودروی فرمول یک را تجربه کنند و با آمادگی هرچه بیشتر پای به اولین مسابقه بگذارند. سباستین فتل در نوبت صبح در پیست موجل. به اندازه یک گرندپری کامل دور زد. در نوبت بعدازظهر نیز شارل لکلرک پشت فرمان SF71 نشست. این دومین تجربه لکلرک در خودروی فرمول یک بعد از تعطیلی طولانی مدت بود. وی پنجشنبه گذشته با SF1000 در خیابان‌های مارانلو نیز رانندگی کرد. سباستین فتل در این خصوص می‌گوید:

خوشحال بودم که بعد از چنین تعطیلی طولانی که حتی از تعطیلات زمستانی هم بیشتر بود به کاکپیت برگشتم. همچنین بسیار از اینکه توانستم بالاخره تمام افراد تیم را ببینم خشنود بودم. خیلی عالی بود که دوباره این احساسات را از خودرو دریافت کنیم و مخصوصا در چنین پیست خاصی. من واقعا فکر می‌کنم موجلو لیاقت میزبانی یک گرندپری فرمول یک را دارد. هشت سال بود که در این پیست رانندگی نکرده بودم، پس چند دوری طول کشید تا به پیست عادت کنم و واقعا لذت بردم.

لکلرک نیز در خصوص این تجربه اینگونه اظهار نظر کرد:

چقدر بازگشت واقعی به پیست عالی بود. دلم برایش تنگ شده بود! اگرچه که بسیار سرگرم مسابقات مجازی در این تعطیلی طولانی بودم، احتیاج داشتم تا اثر فیزیکی سرعت را بار دیگر تجربه کنم. فرصت رانندگی در چنین پیست خاصی، آن هم برای اولین بار پشت فرمان خودروی فرمول یک، به در یاد ماندن این روز خاطره ‌انگیز کمک کرد. حالا، ما مشتاق شروع فصل هستیم و طبق برنامه از هفته بعد همه چیز جدی می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان