کارشناس صهیونیست: ایران در هدف قرار دادن عین‌الاسد موفق بود

دفاع‎پرس: «عوزی رابین» کارشناس مسائل موشکی و مسئول سابق بخش مدیریت دفاع موشکی در وزارت امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌‌ای با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن هشدار درباره موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله، به توان موشکی ایران اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری «المرکزی»، عوزی رابین در این خصوص گفت: «باید توان حمله از راه دور اسرائیل بیشتر شود؛‌ هر نوع حمله‌ از راه دوری و با تمام ابزارها نه فقط با هواپیماهای سرنشین‌دار بلکه با موشک و انجام آن کاری که ایرانی‌ها با موفقیت اجرا کردند».

رابین در ادامه گفت: «ایرانی‌ها با موشک‌های که ابتدای سال جاری، به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق شلیک کردند، موفق شدند اسکادران پهپادهای آمریکا را در آن پایگاه فلج کنند و توان واکنش را از آنها بگیرند».

این کارشناس صهیونیست اظهار داشت که برتری هوایی بدون هواپیما، پیشرفتی دراماتیک در میدان نبرد محسوب می‌شود که باید به آن توجه داشت. وی در ادامه همچنین خواستار توجه به موشک‌های نقطه‌زن حزب الله شد.

رابین در پایان گفت که دشمنان تل‌آویو با استفاده از موشک‌های دقیق قادرند توان هوایی دشمنانشان را از کار بیندازند تا امکان حمله بدون استفاده از هواپیما برای نیروی زمینی آنها فراهم شود. او همچنین گفت که طرح موشک‌های نقطه‌زن باعث خواهد شد حزب الله بدون استفاده از هواپیماها، توانی مشابه توان نیروهای هوایی «اسرائیل» داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان