توضیحات کمیته امداد درباره واریز مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب مددجویان منطقه قلعه گنج

رئیس کمیته امداد هرگونه ارتباط واریز مبلغ ۵۰ میلیون تومانی به حساب مددجویان منطقه قلعه گنج با کمیته امداد را رد کرد.

توضیحات کمیته امداد درباره واریز مبلغ  50 میلیون تومان به حساب مددجویان منطقه قلعه گنج

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز 7 تیرماه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران که با حضور مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه گذشته قرار بود تا به کارت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با کمک دولت بسته غذایی واریز شود.

وی افزود:، اما اتفاقی مبنی بر واریز مبالغی به حساب مددجویان این منطقه رخ داد که بلافاصله بانک مرکزی جلوی آن را مسدود کرد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه الان هم کارشناسان بانک مرکزی در حال ریشه یابی قضیه هستند تصریح کرد: این موضوع هیچ ارتباطی با کمیته امداد ندارد. البته تعداد این موارد بالا نبوده، اما نفس قضیه مهم است و حساسیت بانک‌مرکزی هم روی نفس این عمل است که چرا این اتفاق افتاده است.

بختیاری گفت:در سازمان آتش نشانی کار بزرگی صورت گرفت و این مراکز با رویکرد مسجد محوری فعالیت دارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی افزود: تا الان بالغ بر 3900 مرکز در سراسر کشور راه‌اندازی شده و در برنامه ما هست که این مراکز را تا سقف 8000 هزار مرکز افزایش دهیم.

او گفت: صندوق صدقات محلات نیز در اختیار مراکز نیکوکاری قرار میگیرند.

بختیاری بیان کرد: سال 98 بیش از 1013 میلیارد تومان و 6 میلیون غذا را مراکز نیکوکاری کمک کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی گفت: کارآفرینان مدد جوی کمیته امداد که 10 مدد جو را اشتغال دهند، نفری 50 میلیون وام دریافت می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان