مدیرکل سازمان جهانی منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی:

کشورهای جهان منع استفاده از سلاح شیمیایی را رعایت کنند

ساریاس گفت: از تمامی کشور‌ها می‌خواهیم تا پیمان خود مبنی بر منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی و حفظ صلح جهانی را رعایت کنند.

کشورهای جهان منع استفاده از سلاح شیمیایی را رعایت کنند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرناندو ساریاس مدیرکل سازمان جهانی منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی در کنگره تجلیل از جانبازان و شهدای شیمیایی، نفس‌های سوخته و تجلیل از قربانیان حقوق بشر آمریکایی که امروز (شنبه 7 تیرماه) با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، در یک ویدئو کنفرانس اظهار کرد: من از طرف سازمان منع سلاح‌های شیمیایی عمیق‌ترین همدردی‌ها را با خانواده شهدا و جانبازان سردشت اعلام می‌کنم. در چنین روزی در سال 1987 مردان، زنان و کودکان سردشت متحمل ترور، درد و رنج شدند.

مدیرکل سازمان جهانی منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی افزود: امروز تأکید می‌کنم که وضعیت تأسف بار آن روز نباید تکرار شود، خشم جهانی از حمله سردشت موجب شد تا ممنوعیت استفاده از سلاح‌های شیمیایی در 193 کشور تحقق یابد.

او گفت: بار دیگر از تمامی کشور‌ها می‌خواهیم تا پیمان خود مبنی بر منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی و حفظ صلح جهانی را رعایت کنند.

ساریاس بیان کرد: تمامی شهدای حمله سردشت و نسل‌های آینده بر گردن ما حق دارند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان