مظفر: آمریکا نمی‌تواند داعیه‌دار پرچم حقوق بشر باشد

خبرگزاری فارس: حسین مظفر امشب در ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه سال 60 با عنوان «یاد یاران» در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: قرآن در دو آیه صریح و روشن می‌فرماید «شهیدان جاودانگان تاریخ هستند».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: سیاه‌ترین کارنامه در میان دولت‌ها، کارنامه آمریکا در مسئله حقوق بشر است و حقوق بشر با وجود همه مشکلاتی که دارد، می‌توانست دستاوردی برای حفظ ملت‌ها باشد، اما دستاویزی برای سلطه و جنایت آمریکایی‌ها شده است.

مظفر با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها همیشه نژادپرست بوده‌اند و هنوز نژادپرستی در نسل جدید آمریکایی‌ها وجود دارد، ابراز داشت: دخالت آمریکا در صدها کشور، ایجاد 156 پایگاه نظامی در پنج قاره و پیاده کردن میلیون‌ها سرباز در کشورهای مختلف نشانه مخالفت آنها با حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: آمریکا روسیاه‌تر از آن است که داعیه‌دار پرچم حقوق بشر باشد و ایران هم از ابتدای انقلاب اسلامی آماج سلطه‌گری و تجاوزهای آمریکای جهان‌خوار بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکایی‌ها در دوران شاه هم ایران حقیر و وابسته را ساخته بودند و مستشاران نظامی در ایران تصمیم‌گیری می‌کردند و ایران گذشته به علت دخالت آمریکایی‌ها نقطه سیاهی در عالم بود و اکنون به نقطه نورانی در دنیا تبدیل شده‌ایم و مقتدر هستیم.

مظفر اضافه کرد: اهتمام آمریکا برای ضربه به ایران همواره وجود داشته است، اما مردم ما به برکت آموزه‌های اسلامی و رهبری‌های امام و رهبری ایستاد و مقاومت کرد و آنها نتوانستند با پایداری ملت و شهادت صدها هزار نفر ایرانی به اهداف خود برسند.

وی عنوان کرد: ملت ایران 40 سال با عبور از گردنه‌های توطئه اما عظمت خودش را حفظ کرده است که رمز آن وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی بر سختی‌هاست.

مظفر افزود: امام خمینی (ره) فرمود، «ملت ایران از امت عهد رسول الله (ص) و مردم زمان امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) وفادارتر بودند» و حتی غربی‌ها به این اذعان دارند که تحلیل رفتار مردم ایران ساده نیست.

وی با اشاره به اینکه ملت بی‌عرضه، سُست‌عنصر، تنبل و ترسو هرگز نمی‌تواند مقامات عالیه را طی کند و به عظمت و اقتدار برسد، ادامه داد: نمی‌گویم انقلاب مشکل ندارد و بعضی‌ها می‌گویند، فلانی وزیر بوده است و جایش گرم است، اما من خودم به نانوایی و بقالی می‌روم و فحش‌ها را می‌شنوم و مشکلات را می‌بینم اما این انقلاب تنها انقلاب الهی در جغرافیای جهان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان