ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری آغاز شد

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده امروز در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده صبح امروز (یکشنبه 8 تیرماه) به ریاست قاضی بابایی در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.


بیشتر بخوانید


رئیس دادگاه در ابتدا با بیان این نکته که جلسه دادگاه علنی است، از متهم طبری خواست که در جایگاه حاضر شود.

فرار طبری از پاسخگویی به رئیس دادگاه

قاضی خطاب به متهم طبری، گفت: یکی از اتهامات شما دریافت رشوه از دانیال زاده به مبلغ 183 میلیارد و 233 میلیون و 300 هزار ریال از طریق یک واحد آپارتمان به مساحت 636 متر واقع در پاسداران و به میزان 90 میلیارد و 714 میلیون و 200 هزار ریال ارزان‌تر از قیمت واقعی، معاوضه سه دستگاه آپارتمان مسکونی متعلق به دانیال زاده در برج روما واقع در کامرانیه شمالی با ساختمان خودتان در خیابان کریمخان ارزان‌تر از قیمت واقعی به میزان 92 میلیارد و 519 میلیون و 100 هزار ریال است، آیا اتهامات فوق را قبول دارید؟

متهم طبری پاسخ داد: خیر، قبول ندارم. آن ساختمان نیز در فلورا نیست و جنب ساختمان فلورا است.

متهم طبری راجع به ایرادات کیفرخواست گفت: درباره ساختمان جنب فلورا باید گفت که چون واحد واقع در برج روما را فروخته بودم و به دنبال جایگزین آن بودم متوجه شدم که دانیال زاده پروژه‌ای جنب ساختمان فلورا در حال ساخت دارد. دانیال زاده هم از طرح من خوشش آمد و قصدم این بود که این آپارتمان را برای جابجایی محل سکونت انتخاب کنم.

وی ادامه داد: در نهایت بر سر مبلغ 15 و نیم میلیارد تومان توافق و قرارداد تنظیم کردیم و ثمن آن را پرداخت کردم.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان