نهم تیر، آغاز فروش ۳محصول گروه بهمن

به گزارش اقتصادآنلاین، گفتنی است فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 09/04/1399 تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت انجام می شود.

با هدف جلوگیری از ثبت نام خودرو واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد. همچنین پرداخت مبلغ خودرو باید براساس قیمت های مندرج در جدول های ذیل انجام شود و عدم پرداخت وجه کامل به منزله انصراف متقاضی از دریافت خودرو تلقی می شود و شانس خرید خودرو نیز در اختیار مشتری جایگزین قرار خواهد گرفت.

در طرح مذکور وانت کارا مورد نظر به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید همچون تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و... مجهز می باشد.

قابل ‌ذکراست متقاضیان خودرو می توانند برای ثبت نام خودرو و استفاده  از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس های www.iranecar.com و http://Bahman.iranecar.com اقدام  نمایند.

47

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان