ماهان شبکه ایرانیان

جزئیات عرضه اولیه جدید در بورس

یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش سیمان، آهک و گچ، گروه و طبقه تولید سیمان، آهک و گچ در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیتا به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

جزئیات عرضه اولیه جدید در بورس

به گزارش ایسنا، حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی سیتا 800 سهم در سقف قیمتی 15 هزار و 750 ریال و کف قیمتی 14 هزار و 900 ریال است. همچنین مدیر عرضه کارگزاری صبا تامین، متعهد عرضه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، متعهد خرید شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و سقف تعهد خرید 50 درصد از کل سهام قابل عرضه است.

تعداد یک میلیارد و 320 میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرایند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت.

همچنین تعداد 330 میلیون سهم نیز صرفا به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملاتی شنبه (14 تیر سال جاری) به قیمت کشف شده در روز عرضه یعنی یازدهم تیر ماه اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبا از طرف سازمان مربوطه اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان