مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد

ساماندهی ۱۰۰۰تابلوی شهدای کهگیلویه و بویراحمد/ زیارت مجازی گلزار شهداء

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال باید ۱۰۰۰ تابلوی شهید این استان شاماندهی شوند.

ساماندهی 1000تابلوی شهدای کهگیلویه و بویراحمد/ زیارت مجازی گلزار شهداء

سید منصور موسوی روز دوشنبه نهم تیرماه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: مابقی تابلاو شهدای استان سال آینده ساماندهی می شوند.

وی اظهارکرد: برای ساماندهی تابلوهای شهدای استان طی سال جاری به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که پس از تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سفارش ساخت داده می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وصایای شهدا مطالعه و براساس موضوع طبقه بندی شده اند تا در صدا و سیما، نمازجمعه، رسانه ها، مدارس و دانشگاه‌ها استفاده و بیان شود.این مهم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

موسوی تصریح کرد: رسانه ها و صدا و سیما در راستای معرفی شهدای استان گام بردارند.

وی ادامه داد: روز شمار شهادت شهدای استان در حال تهیه است و در این زمینه تفاهم نامه ای بین صدا و سیما و بنیاد شهید منعقد شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به بیماری کروناویروس زیارت مجازی گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پیشگیری از این بیماری راه اندازی می شود که برای این برنامه نیازمند 50 میلیون تومان هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان