موفقیت های میثم شکری ساز، خبر ساز شد

میثم شکری ساز، نامی آشنا در کارآفرینی و حوزه مدیریت و کسب و کار. او که متولد سال 1366 است پس از عبور از موانع و سختی های بسیار، امروز در جایگاهی قرار دارد که صد ها نیروی کار جوان، فعال و متخصص در زیر چتر حمایتی او مشغول به کار و کسب درآمد هستند. شاید این بزرگترین موفقیت دکتر میثم شکری ساز باشد که در این اوضاع اقتصادی نا به سامان و حتی با وجود بیماری کرونا و تعطیلی های مرتبط با آن، همچنان کارمندانش را حفظ کرده و نه تنها هیچ تعدیل نیرویی در این روز ها نداشته است، بلکه سعی کرده با ارائه تسهیلات، امکانات رفاهی، آموزش و اشتغال بیشتر، اجازه ندهد آب در دل کارمندانش تکان بخورد.

موفقیت های میثم شکری ساز، خبر ساز شد

میثم شکری ساز با دریافت مدرک دکتری کارآفرینی و البته MBA نه تنها به عنوان کارآفرین برتر کشور شناخته شده است، بلکه صاحبان کسب و کار های مختلف به دنبال کسب مشاوره و راهنمایی های حرفه ای و دقیق ایشان در حوزه بازاریابی و فروش نیز می باشند. همین موفقیت ها کافی است که نام وی خبر ساز شود و به خوبی و بدی در دهان ها بچرخد و در فضای مجازی میان کاربران دست به دست شود. همیشه و در همه جای جهان و البته در هر صنف و شغلی شاهد حضور افرادی هستیم که کارشان تخریب کسانی است که توانسته اند برای خود در جامعه جایگاهی پیدا کنند. این موضوع را درباره هنرپیشه ها، فوتبالیست ها، سرمایه گذاران بزرگ جهان و حتی سیاسیون هم شاهد هستیم.

پس جای تعجب ندارد که برای فردی به نام میثم شکری ساز هم شایعه سازی شود و اتهاماتی به وی وارد کنند. به اعتقاد دکتر میثم شکری ساز اعتبار و آبرویی که سال های برای آن زحمت کشیده است، بیدی نیست که با این باد ها بلرزد و تخریب شود. اما ایشان بر خود واجب می دانند برای حفظ موقعیت کاری کارمندانش از حیثیت و آبروی خود نیز دفاع کند و تا به امروز در این کار موفق هم بوده است. ایشان توانسته اند خود را از هرگونه اتهام و سخن کذبی که به ایشان و یا موسسات تحت مدیریت شان وارد شده است، مبرا کنند و تمامی مدارک حقوقی آن نیز موجود است. اما به راستی چه چیزی باعث شده است، موفقیت های میثم شکری ساز خاری در چشم دیگران باشد؟

نگاهی به موفقیت های دکتر میثم شکری ساز

همانطور که گفتیم ایشان با دارا بودن، مدرک دکتری کارآفرینی و اخذ مدرک MBA توانسته دانش و مهارت خود را در این حوزه ها بالا ببرد و به عنوان یک سخنران انگیزشی نیز فعالیت کند. ایشان همچنین ده ها کتاب ترجمه شده دارند و در سمینار های ملی و بین المللی زیادی حضور داشته اند و توانسته خدمات ارزنده ای به این مملکت ارائه کند. ایشان که مدیریت موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان و موسسه آموزش مجازی پارس را عهده دار است، به دلیل علاقه خاصی به بازاریابی و فروش داشته است، توانسته در این زمینه به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کند. از جمله موفقیت های ایشان همچنین می توان به پروژه های موفق در حوزه مذاکرات و ارتباطات اشاره کرد.

موفقیت های میثم شکری ساز، خبر ساز شد

توانایی و مهارت تدریس و آموزش در ایشان نیز به یکی از نقاط قوت تبدیل شده است و به همین دلیل افراد زیادی علاقه مند به حضور در سمینار ها و دوره های انگیزشی، مدیریتی و بازاریابی شان می باشند. ایشان در جهاد دانشگاهی، خانه صنعت و معدن ایران، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان سابقه تدریس و آموزش دارد.  از دیگر موفقیت ها و دستاورد های مهم ایشان انجام تحقیقات زیاد بر روی یادگیری الکترونیک یا eLearning می باشد که نتایج تحقیقات ایشان لطف بزرگی به جامعه آموزشی کشور کرده است. در کنار تمامی این موفقیت ها آنچه باعث شده است ایشان با انرژی و توان بیشتر به مسیر خود ادامه دهد، اعتقاد بر این باور است که تنها عامل شکست رقبا کار و تلاش بیشتر و خودباوری است.

به همین دلیل ایشان با وجود تمام شایعات و تهمت هایی که وجود دارد، خم به ابرو نیاورده و بی توجه به سخنان افرادی که مغرضانه بر علیه اشان صحبت می کنند، مسیر خود را پر توان تر از گذشته و با برنامه های جدید و کاملا استراتژیک طی می کند و این روحیه خود باوری و تلاش را در کارمندان خود پرورش داده است. در نتیجه نه تنها اعتبار چنین فردی زیر سوال نمی رود بلکه موفقیت هایش روز به روز بیشتر می شود و هیچ چیز مانع این پیروزی ها در کار و حرفه او نمی شود.

میثم شکری ساز و تیم او پر توان تر از دیروز با اهدافی بزرگ تر به راه خود ادامه می دهند و به دنبال رسیدن به موفقیت های بیشتر می باشند، آنچه برای آن ها اهمیت دارد عزمی راسخ و تلاش می باشد که در سایه تجربه و مهارت های دکتر شکری ساز به اهرمی نیرومند برای عبور از موانع و چالش هایی تبدیل می شوید که در مسیر موفقیت های بیشتر آن ها قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان