کوتاه از فرهنگ‌وهنر

بهنام بانی، خواننده پاپ به‌عنوان تازه‌ترین بازیگر جلوی دوربین فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی رفت.

فیلم‌برداری فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد 3» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی اواخر هفته گذشته در تهران آغاز شد. تاکنون علاوه بر بهنام بانی، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی به‌عنوان 2 بازیگر اصلی فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

  نشست نقد و بررسی رمان «آکابادورا قابله مرگ» نوشته میکلا مورجیا امروز سه‌شنبه ساعت 15 در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. مژگان مهرگان، محمد طلوعی و ویدا عامری از میهمانان این نشست هستند. در این‌نشست قرار است پیام نویسنده اثر نیز پخش شود.

این‌برنامه ساعت 15 به‌طور مجازی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از حساب کاربری این‌مرکز فرهنگی در اینستاگرام پخش می‌شود.

  نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه از فردا چهارشنبه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایش که ویژه خردسالان و کودکان است طبق پروتکل‌های بهداشتی تئاتر به‌دلیل شیوع کرونا اجرا می‌شود و روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 18 در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران روی صحنه می‌رود.

  فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی به بیست و سومین جشنواره فیلم شانگهای در کشور چین دعوت شد. بیست و سومین جشنواره فیلم شانگهای پس از تغییر تاریخ به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار است در تاریخ جدید 18 تا 27 جولای (28 تیر تا 6 مرداد) برگزار شود و بنابر اعلام دست‌اندرکاران فیلم «گورکن» ساخته کاظم ملایی، این فیلم یکی از آثار حاضر در این رویداد سینمایی خواهد بود.

  مستند «راننده و روباه» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی آرش لاهوتی، در بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی مستند «فلاهرتیانا» روسیه روی پرده می‌رود. مسوولان و برنامه‌ریزان جشنواره «فلاهرتیانا» به مناسبت بیستمین دوره‌ برگزاری بین‌المللی این رویدادکه ماه دسامبر 2020 (آذرماه 99) در روسیه برگزار می‌شود، فیلم‌هایی را که موفق به دریافت جایزه بزرگ «نانوک طلایی» این فستیوال شده‌اند، در یک برنامه ویژه به نمایش خواهند گذاشت. مستند «راننده و روباه» ساخته آرش لاهوتی در سال 2013 موفق به دریافت این جایزه شده بود و یک‌سال بعد نیز پوستر جشنواره «فلاهرتیانا» براساس کاراکتر این فیلم طراحی شده بود.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان