محمد پنجعلی در گفت و گو با مشرق:

بعید است تیمی حریف پرسپولیس شود/انتظار این همه آمادگی از تیم یحیی را نداشتم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با این فوتبال پرسرعت و تاکتیکی که تیم پرسپولیس ارائه کرد بعید است تیمی بتواند حریفش شود.

سرویس ورزش مشرق – برد قاطعانه تیم پرسپولیس در دیدار با تیم پیکان این تیم را بیش از پیش به مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نوزدهم شبیه کرد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با مشرق، درباره آنچه در دیدار پرسپولیس و پیکان بیش از هر چیز نظرش را به خود جلب کرده بود اظهار داشت: واقعا انتظار چنین تیم آماده ای را نداشتم. بچه ها هم آماده بودند و هم کار تاکتیکی خیلی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: یک بازی پرسرعت را به نمایش گذاشتند که در آن هم خوب دفاع می کردند و هم به درستی در مناطق مختلف زمین جمع و باز می شدند. مشخص بود که در این مدت خوب با تیم کار شده و یحیی به درستی تیمش را برای لیگ آماده کرده است.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره توانایی بازیکنان این تیم اشاره جالبی داشت و گفت: بچه ها از دقیقه یک تا 90 یکنواخت و پرقدرت ظاهر شدند و به اصطلاح قدیمی ها انگار زور توی پاهایشان مانده بود و در بازی بیرون زد چون خیلی دویدند. بعد از این همه وقفه (چهارماهه) قشنگ معلوم بود با تیم کار شده است.

پنجعلی در این باره که با دیدن این پرسپولیس چه تصوری درباره احتمال قهرمانی اش در لیگ نوزدهم دارد خاطرنشان کرد: بعید می دانم تیمی حریف این پرسپولیس بشود.

وی همچنین در ارتباط با تیم پیکان توضیح داد: کاملا می شد تغییرات را در تیم پیکان مشاهده کرد. این تیم قبل از تعطیلات این مدلی بازی نمی کرد و با گذشته حسابی فرق کرده است.

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس درباره مهدی عبدی و حضورش در بازی به عنوان بازیکن جانشین گفت: مهدی شاگرد خودمان در آکادمی فوتبال پرسپولیس بوده و میوه همین درخت است. او هم گل زد و هم بازیسازی کرد و در نهایت چند موقعیت خوب هم ساخت که البته از دست رفتند.

پنجعلی افزود: این همان بازیکنی است که در دربی آمد و ظرف 30 ثانیه به استقلال گل زد. در کل این تیمی که من دیدم بسیار آماده است و بعد از این همه وقت حسابی دلگرم مان کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان