ترامپ با مرکل سادیستی برخورد کرد

خبرگزاری مهر: به نقل از سی ان ان، مکالمه تلفنی اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، به حدی بد توصیف شده که به نهادهای آلمانی اعلام شده محتوای این مکالمه کاملا محرمانه است.

بر اساس اعلام سی ان ان، ترامپ در این مکالمه سعی داشته با سخنان خود مرکل را آزار دهد و با رفتاری «سادیستی» با صدر اعظم آلمان برخورد کرده است.

سی ان ان به نقل از «کارل برنشتاین» خبرنگار کهنه کار آمریکایی که برای گزارش رسوایی واترگیت به شهرت رسید، گزارش داد رئیس جمهور آمریکا به حدی در این گفت و گوی تلفنی لحنی تهاجمی علیه صدر اعظم آلمان داشته که مقامات برلین سعی در پنهان کردن محتوای این گفتگو داشتند.

برنشتاین به نقل از یک منبع مطلع می‌نویسد چیزهایی که ترامپ به مرکل گفته قابل باور نیست. او صدراعظم آلمان را احمق خوانده و او را به قرار گرفتن تحت نفوذ روس‌ها متهم کرده است. این منابع خبری می‌گویند ترامپ در مقابل کسانی که به نظر او ضعیف هستند موضع سختگیرانه دارد و در مقابل کسانی که باید جدی باشد، ضعیف عمل می‌کند.

از سوی دیگر یک مقام آلمانی با غیر معمول خواندن مکالمات تلفنی میان ترامپ و مرکل اعلام کرد اقدامات بسیاری برای محرمانه نگه داشتن این مکالمات صورت می‌گیرد. در همین راستا حلقه افراد ناظر بر این مکالمات نسبت به قبل تنگتر شده است. برنشتاین به نقل از منبع مطلع خود می‌نویسد صدراعظم آلمان بی اعتنا به لحن قلدرمآبانه ترامپ با بیان واقعیت‌ها به او پاسخ داده است.

برنشتاین در گزارش خود می‌نویسد رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با مقامات مرد کشورهای دیگر بسیار صمیمی و خوش مشرب است، اما در مواجهه با زنان به شکل عجیبی رفتارهای سادیستی از خود بروز می‌دهد. او بدترین و شرورانه‌ترین حملات را علیه رؤسای زن کشورهای دیگر انجام می‌دهد. این خبرنگار آمریکایی چنین رفتارهای سادیسم گونه ترامپ را خطری برای امنیت ملی این کشور توصیف کرد.

در گزارش سی ان ان آمده است موضع ترامپ در مقابل «ترزا می» نخست وزیر سابق انگلیس نیز به همین شکل سادیستی، تهاجمی و تحقیرآمیز بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان