آخرین جزییات از پرونده هواپیمای اوکراینی

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم معارفه مسئول سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان شمالی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به هدف تشکیل سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: فلسفه وجودی این نهاد در اصل 172 قانون اساسی تعریف شده است.

حجت‌الاسلام بهرامی افزود: رسیدگی به جرائم رخ ‌داده در نیرو‌های مسلح از جمله اقدامات است که در ابتدا، این مجموعه در تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم است و پس از آن، در صورت ارتکاب جرم، رسیدگی به آن، باز اجتماعی شدن فرد مجرم و جلوگیری از حذف این فرد از سیستم نظامی در برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

او همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این پرونده انجام شده و به مراحل مناسبی رسیده و به دنبال تأمین و پرداخت غرامت‌ها و خسارت‌ها از سوی دولت به خانواده‌های داغ‌دیده هستیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، از ارسال پرونده به دادگاه پس از پایان تحقیقات خبر داد و در ادامه، درباره وضعیت پرونده حادثه ناوچه کنارک عنوان کرد: تحقیقات مفصلی درباره این پرونده از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح انجام شده و در حال رسیدگی و تحقیقات پرونده هستیم و در صورت تکمیل رسیدگی‌ها، نتیجه اعلام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان