تعهدات معوق در بیشتر خودروها صفر می‌شود

به‌گزارش اقتصادآنلاین ، حسین کاظمی افزود: تحویل این تعداد خودرو به موازات رشد تولید در این مجموعه رقم خورده و بیانگر تسریع در تحویل تولیدات از کارخانه به مشتریان است.

به گفته وی بخش کوچکی از محصولات که به‌دلیل کسری چند قطعه همچنان به مرحله تحویل نرسیده نیز، به‌سرعت در حال تکمیل و تحویل است.

کاظمی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا تحویل به‌موقع خودروهای مشتریان براساس اولویت ثبت‌نامی را در صدر اهداف خود قرار داده است که خوشبختانه تاکنون همین روند را دنبال کرده‌ایم.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: همان‌طور که پیشتر نیز اعلام شد، تعهدات معوق 18 محصول سایپا تا پایان شهریورماه به صفر خواهد رسید و در نیمه دوم سال، با سرعت بیشتر و منطبق با قرارداد مشتریان، خودرو تحویل خواهیم داد.

وی گفت: در حال حاضر تحویل خودرو به مشتریان را در چند حوزه شامل خودروهای پیش‌فروش، فروش فوری، طرح‌های جایگزینی و ... به‌طور همزمان دنبال می‌کنیم که این موضوع بیانگر تلاش سایپا برای جلب رضایت مشتریان است.

کاظمی در پایان گفت: با ورود محصولات جدید و تسریع در تحویل خودروهای مشتریان، تا پایان سال شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در امر تحویل خودرو و عرضه به بازار خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان