منوچین: دولت ترامپ هرگز از بازگشایی اقتصادی پشیمان نیست

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از هیل، استیون منوچین طی کنفرانس خبری در روز پنچ‌شنبه گفت که علی‌رغم شیوع مجدد ویروس کرونا در این کشور، دولت ترامپ از اصرار خود به بازگشایی اقتصادی ایالت‌ها پشیمان نیست.

منوچین در جلسه مطبوعاتی روز پنج‌شنبه در پاسخ به این سوال که آیا کاخ سفید از اصرار به بازگشایی اقتصادی پشیمان است یا خیر، گفت: «به هیچ وجه اینگونه نیست. من فکر می‌کنم که برنامه‌ ما برای بازگشایی اقتصادی بسیار دقیق بوده است».

وی ابراز اطمینان کرد که در بسیاری از مشاغل می‌توان افراد را بدون کمترین مشکلی به کار برگرداند. منوچین این را هم گفت که تعداد زیادی از کارمندان در حال بازگشت به کار در وزارت خزانه‌داری آمریکا هستند.

وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «راه ایمن برای بازگشایی اقتصاد وجود دارد و ما می‌خواهیم آن را با دقت انجام دهیم».

در همین حال، لری کودلو، مشاور اقتصادی کاخ سفید گفت: «فکر می‌کنم شیوع ویروس کرونا در برخی از مکان‌ها بسیار گسترش یافته و اکنون مجبوریم که مجددا محدودیت‌ها را برقرار کنیم».

شیوع ویروس کرونا در برخی از ایالت‌ها مانند تگزاس، آریزونا و کالیفرنیا رشد چشمگیری داشته است. تاکنون بیش از دو میلیون و 783 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، همچنین در این بین بیش از 130 هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بسیاری از آمریکایی‌ها مدیریت دونالد ترامپ در شیوع ویروس کرونا را ضعیف ارزیابی کرده‌اند. به همین دلیل طی نظرسنجی‌های اخیر محبوبیت ترامپ شدیدا کاهش یافته است. جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی ترامپ در کتاب خاطرات خود تاکید کرده که ترامپ در ابتدای شیوع ویروس کرونا، این بیماری را جدی نمی‌گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان