سردار فدوی: ایران هر روز قوی‌تر از دیروز است

خبرگزاری فارس: سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهلم شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور که غروب امروز بر سر مزار این شهید در قطعه 40 بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: شهدا به ما نیاز ندارند و اگر ما در بهشت زهرا(س) و در مراسم شهدا حضور پیدا می‌کنیم به خاطر این است که ما از آن‌ها مدد بگیریم.

وی با بیان اینکه شهدا به جایگاهی رسیده‌اند که وعده خداوند در مورد آن‌ها محقق شده است، افزود: اگر همه ما مردم ایران جمع شویم نمی‌توانیم کاری برای شهدا انجام دهیم اما هر کدام از شهدا به تنهایی می‌توانند همه ما را دستگیری کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در رابطه با شهید اصغر پاشاپور گفت: حاج اصغر اولین شهید خانواده نیست بلکه این خانواده شهیدپرور هستند و از زمان دفاع مقدس شهادت طلبی در این خانواده وجود داشته است.

فدوی با تأکید بر احترام گذاشتن به خانواده شهدا، بیان کرد: طبق روایات خداوند در حدیثی به شهید می‌گوید من جانشین تو در میان اهل بیتت هستم و این نشان از عظمت شهدا دارد که خداوند خودش را جانشین شهید در میان خانواده‌اش معرفی می‌کند‌.

وی اضافه کرد: خداوند در ادامه می‌فرماید هر کسی خانواده شهدا را خشنود سازد مرا خشنود کرده و هر که آن‌ها را خشمگین کند مرا خشمگین ساخته است بنابراین خوشا به حال کسانی که خانواده شهدا را خوشحال کنند و بَدا به حال کسی که آن‌ها را خشمگین کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه گفت: شهید پاشاپور هم نحوه شهادتش و هم روال بازگشتش به کشور متفاوت بود و باتوجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، دلدادگان شهدا نتوانستند آن طور که باید حق مطلب را ادا کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه تا ابد هم حق و هم باطل برقرار است، تصریح کرد: طبق آیات قرآن جبهه حق و جبهه باطل هیچ گاه کنار هم جمع نمی‌شوند و کسانی که در جبهه حق قرار بگیرند حزب الله و آن‌هایی که در جبهه باطل قرار بگیرند حزب شیطان هستند.

وی با بیان اینکه خداوند وعده داده پیروزی با جبهه حق و حزب الله است، بیان کرد: همه عالم همیشه بر علیه ما جمع شدند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند زیرا امروز ما از دیروز و امسال ما از سال گذشته قوی‌تر هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت قرمز تهران خاطرنشان کرد: در این شرایط که ویروس کرونا همه جا را فرا گرفته رعایت نکات بهداشتی مستحب نیست بلکه واجب است تا بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این مرحله رد شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان