راز جسد ‌مرد‌جوان در ‌چاه‌ متروکه!

آزمایش‌های گوناگون پزشکی با همکاری پزشکی قانونی مرکز کشور در این باره ادامه یافت و در نهایت مشخص شد که جسد مربوط به مرد جوانی بین ۲۲ تا ۴۰ ساله است که کمتر از یک سال از مرگ وی می‌گذرد.

سجادپور؛ پس از انجام بررسی‌های دقیق پزشکی درباره بقایای کشف شده جسد یک انسان در دل چاه متروکه کوره‌های آجرپزی مشهد، روند تحقیقات این پرونده جنایی در حالی تغییر کرد که مشخص شد استخوان‌های مذکور متعلق به یک مرد جوان است.

هفدهم اردیبهشت گذشته، زمانی که چند مقنی مشغول لای روبی یک چاه متروکه در کوره‌های آجرپزی اطراف روستای فارمد بودند، ناگهان با بقایای نیمی از پیکر جسد یک انسان رو به رو شدند که هنوز به عمق چاه سقوط نکرده بود و بخشی از بقایای جسد کنار حصار‌های درون چاه قرار داشت.
 
چند دقیقه بعد مقنی‌ها با نگرانی موضوع کشف جسد را به پلیس گزارش دادند. بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) در کوره‌های آجرپزی اطراف روستای مذکور، تحقیقات در این باره آغاز شد.
 
با پیدا شدن دمپایی و برخی پوشش‌های زنانه درون چاه و همچنین پیراهنی با آرم پپسی و با عنوان تبلیغی «کانون والیبال آینده سازان خاوران» این احتمال قوت گرفت که جسد مربوط به زنی درشت اندام است. به همین دلیل و با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات گسترده‌ای با شناسایی این کانون‌های تبلیغاتی آغاز شد، اما نتیجه مهمی از بررسی‌های تخصصی به دست نیامد.
 
از سوی دیگر، مقام قضایی از پزشکان قانونی خواست با انجام آزمایش‌های دی ان‌ای و دیگر معاینات و بررسی‌های تخصصی پزشکی، درباره جنسیت و سن وسال بقایای جسد کشف شده اعلام نظر کنند. این گونه بود که به دستور دکترآریا حجازی (مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی) آزمایش‌های گوناگون پزشکی با همکاری پزشکی قانونی مرکز کشور در این باره ادامه یافت و در نهایت مشخص شد که جسد مربوط به مرد جوانی بین 22 تا 40 ساله است که کمتر از یک سال از مرگ وی می‌گذرد.
 
همچنین نتیجه بررسی‌های پزشکی بیانگر آن بود که مقتول فردی درشت اندام بود که بقایای اسکلت وی توسط آتش نشانان از عمق چاه آب بیرون کشیده شد. قاضی احمدی نژاد با بیان این که نظر پزشکی قانونی روند تحقیقات در این پرونده جنایی را تغییر داد، از شهروندان خواست چنان چه کسانی افراد گمشده دارند یا از هویت مقتول اطلاعاتی به دست آورده اند، با تلفن‌های 110 یا 09370099571 اطلاع بدهند.
 
راز جسد ‌مرد‌جوان در ‌چاه‌ متروکه!
 
منبع: روزنامه خراسان
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان