قاتل فراری به دام افتاد

متهم در بازجویی‌ها به‌صراحت به ارتکاب قتل با مشارکت سایر همدستان اقرار کرد. در ادامه قاتل دستگیر‌شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

قاتل فراری به دام افتاد
 
مردی که در جریان نزاع مرتکب قتل شده و گریخته بود، عاقبت شناسایی و بازداشت شد. سرهنگ مسعود فرامرزی، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری منجر به قتل دو نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا افزود: با توجه به متواری‌شدن قاتل، اقدامات درباره شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان پیشوا قرار گرفت. او ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی بسیار وسیع و گسترده مشخص شد قاتل متواری، پس از اخاذی از یکی شهروندان به سمت روستای جنوبی استان فارس حرکت کرده است.
 
بعد از روشن‌شدن این موضوع، بلافاصله طی نیابت ارسالی از دادسرای شهرستان پیشوا به دادسرای استان فارس، مأموران به شهرستان مدنظر اعزام شدند و با همکاری پلیس آگاهی استان فارس، پس از هشت روز تعقیب و مراقبت مداوم و مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی بسیار وسیع و گسترده، متهم را در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و پس از محاصره محل اختفا در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
سپس متهم با هماهنگی مقام قضائی به شهرستان پیشوا انتقال داده شد. فرمانده شهرستان پشوا تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها به‌صراحت به ارتکاب قتل با مشارکت سایر همدستان اقرار کرد. در ادامه قاتل دستگیر‌شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان