نه کریم آمد نه وحید/ خبری از ایرانی‌ها در تیم‌ملی نیست

با غیبت وحید هاشمیان و نهایی نشدن قرارداد کریم باقری، کادر فنی تیم ملی بدون حضور ایرانی‌ها فعالیتش را به صورت رسمی آغاز کرد.

نه کریم آمد نه وحید/ خبری از ایرانی‌ها در تیم‌ملی نیست

به گزارش ایسنا، با شروع دوباره فوتبال در ایران، دراگان اسکوچیچ که مجال مربیگری در قامت مربی تیم ملی را پیدا نکرده بود، به ایران بازگشت و به نظاره دور جدید مسابقات فوتبال نشست.

وی در بازگشت به ایران تنها بود و حتی هفته نخست لیگ برتر را هم به تنهایی از ورزشگاه و دفتر کارش در محل کمپ تیم‌های ملی آنالیز کرد و هیچ از چهار دستیاری که پیش از این فدراسیون فوتبال از آنها نام برده بود، کنارش نبودند.

با این حال، طی روزهای گذشته، آنتوان یوسنیک از اسلوونی و املادن زانجر از کرواسی به تهران آمدند و به سرمربی تیم ملی ملحق شدند.

* غیبت ایرانی‌ها در تیم ملی

دراگان اسکوچیچ پس از قبول هدایت تیم ملی، کریم باقری و وحید هاشمیان را به عنوان گزینه‌های مد نظر خود برای مربیگری در تیم ملی برگزید. البته هاشمیان از دوره مارک ویلموتس تحت قرارداد فدراسیون بود. با این حال هیچ یک از این دو نفر فعلا در تیم ملی حضور ندارند و اسکوچیچ از مشاوره مربیان وطنی و آشنا به فوتبال ایران محروم است.

درباره کریم باقری در روزهای گذشته مذاکراتی صورت گرفت و فعلا طرفین به توافق نرسیده‌اند. باقری فعلا دستیار یحیی گل محمدی است و با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر قصد حضور در تیم ملی را داشته باشد، باید قید همکاری با تیم محبوب خود را بزند. در نتیجه فعلا همه چیز به پایان فصل جاری موکول شده و باید دید در جلسه ای که آن موقع برگزار می شود، فدراسیون با پرسپولیس و باقری به توافق می رسد یا نه.

درباره هاشمیان وضعیت پیچیده‌تر است. همانطور که گفته شد او از گذشته با فدراسیون قرارداد دارد ولی هیچ گاه از دیدار او و اسکوچیچ عکسی منتشر نشده و معلوم نیست طرفین دیداری با هم داشته‌اند یا خیر.

هاشمیان فعلا در خارج از کشور به سر می برد و هنوز به کادر فنی ملحق نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان