جزئیات ثبت‌نام و دریافت تسهیلات کرونایی بنگاه های اقتصادی

معاون اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی شاغلین و فعالین اقتصادی توضیحاتی داد.

جزئیات ثبت‌نام و دریافت تسهیلات کرونایی بنگاه های اقتصادی

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عیسی منصوری معاون اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: از هفدهم خرداد ماه جریان پرداخت تسهیلات شاغلین و فعالین اقتصادی زیر 14 رسته اعلام شده آغاز شده است و در حال حاضر این فرایند ادامه دارد.

او با بیان اینکه افراد مشمول دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند،افزود: تا پایان ماه جاری فرصت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی ادامه دارد اما تاکید می‌کنیم تا 20 تیرماه حداکثر ثبت نام ها انجام شود.

منصوری بیان کرد: از روز گذشته ارسال پیامک برای افرادی که زیر 14 رسته یا حدود 700 رسته شغلی تایید شده فعالیت می کنند، ارسال شده است.

معاون اشتغال وزارت کار ادامه داد: این افراد از روز دوشنبه شانزدهم تیر ماه با مراجعه به بانک هایی که در سامانه خودشان انتخاب کردند می‌توانند در راحت ترین حالت تحصیلات مربوطه را دریافت کنند.

او با بیان اینکه افرادی که بیمه ندارند نیز با معرفی تشکل ها و دستگاه های تخصصی به گونه‌ای که بتوانیم آنها را راستی آزمایی کنیم مشمول دریافت تسهیلات کرونا میشوند، تصریح کرد: به طور مثال راننده تاکسی ای که بیمه نیست اما سهمیه بنزین خود را از وزارت کشور دریافت می‌کند اسمش در سامانه وزارت کشور تایید شده است.

او ادامه داد: همچنین هنرمندانی که در صندوق هنر ثبت نام کردند اگر بیمه نداشته باشند نیز شامل دریافت تسهیلات کرونایی می شود.

منصوری گفت: هنرمندانی که شامل بیمه نیستند اما در صندوق هنر ثبت نام کرده اند حدود 40 هزار نفر هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان