کندوان و هراز ساعت ۱۵ امروز یک طرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ثبت کمترین تردد جاده ها بین ساعات 4 تا 5 صبح 

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2257 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 0.2 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.8 درصد، بیشترین بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی فعلا مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر محور قزوین-همدان در کیلومتر 110‌‌،‌ محور فرعی شمشک-دیزین، جاده خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان،‌ جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، ‌‌جاده رامیان-اولنگ-شاهرود ‌ و محور فنوج – اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان  به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

وی اظهار داشت:‌ در شبانه‌روز گذشته در‌ آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-تهران و آزادراه کرج -قزوین‌‌ بیشترین تردد ثبت شد.

* کندوان و هراز از ساعت 15 امروز  یک طرفه می شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است، افزود: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 13 تیر از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام پلیس راه در محل، تردد از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور هراز تردد خودرو از ساعت 15 تا 22 امروز جمعه 13 تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 22 امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

* ممنوعیت تردد کامیون در محور هراز تا ساعت 24 امروز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در محور هراز ممنوع است.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های شمال و تهران-مشهد تا صبح فردا

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 14 تیر در محورهای کندوان، فیروزکوه، هراز و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان