مهران غفوریان:جایگزینی برای سیروس گرجستانی نداریم

خبرگزاری فارس: مهران غفوریان که مهمان تلفنی «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفتگو با منصور ضابطیان اظهار کرد: تا پنج دقیقه پیش منزل آقای گرجستانی بودم و سیاوش پسر او می‌گفت دیشب می‌خواستم بابا را بغل کنم، اجازه ندادند و گفتند باید جواب تست کرونای او بیاید و ببینیم که تست کرونا مثبت یا منفی است. در راه خانه بودم که گفتند تست کرونای پدر منفی است. پسر آقای گرجستانی گریه می‌کرد و می‌گفت‌ای کاش زودتر گفته بودند و من پدرم را بغل کرده بودم.

این بازیگر افزود: سیاوش گرجستانی می‌گفت امروز صبح در راه بیمارستان بوده که برایش پیام تسلیت می‌فرستادند. هنوز خبر فوت را نشنیده بوده است. به بیمارستان رسیده و با دکتر صحبت کرده و دکتر گفته است متاسفانه آقای گرجستانی از دنیا رفته است.

غفوریان با اشاره به خاطره‌ای از سیروس گرجستانی گفت: افتخار این را داشتم که در بسیاری از کار‌ها با او همکار بودم. از جمله فیلم «ناردون» آقای حسن پور و سریال «زن بابا» که یکی از کار‌های خاطره انگیز من با آقای گرجستانی بود.

مجری فصل اول «اعجوبه ها» توضیح داد: در خاطرم هست یک سکانس 9 دقیقه‌ای مشترک سر سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی با آقای گرجستانی داشتیم. او استاد و پیشکسوت من بود و این همکاری برایم افتخار بود. بازی او آنقدر شیرین و جذاب بود که اصلا احساس نمی‌شد که این سکانس 9 دقیقه‌ای است.

وی تاکید کرد: واقعا متاسف هستم. هرکدام از هنرمندان را که از دست دادیم جایشان پر نشده است. کسی را نداریم که بتواند نقش‌هایی را که سیروس گرجستانی بازی می‌کرد ایفا کند و جای او باشد. واقعا متاسف هستم و به خانواده گرجستانی، خانواده سینما و تلویزیون تسلیت می‌گویم.

مهران غفوریان در پایان بیان کرد: این مدت خبر‌های بد زیادی شنیده ایم. کرونا جان خیلی از هم وطنان ما را گرفته است و هنوز هم ادامه دارد. از مردم خواهش می‌کنم مراقب سلامتی خود و اطرافیانشان باشند. پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در این مدت فوتی‌های زیادی داشته ایم و خانواده‌های زیادی داغ دار شده اند. ان شاءالله در آینده روز‌های خوشی ببینیم. مردم ما حق خوشی دارند و لیاقت خوشی دارند. مردم استوار، محکم و با شرافتی داریم و آرزو می‌کنم روز‌های خوبی برای این مردم بیاید.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان