شهردار تهران خبر داد؛

هماهنگی دادستانی با شهرداری تهران برای برخورد با مالکان ساختمان‌های ناایمن

حناچی از هماهنگی دادستانی با شهرداری برای برخورد با مالکان ساختمان‌های ناایمن در پایتخت خبر داد.

هماهنگی دادستانی با شهرداری تهران برای برخورد با مالکان ساختمان‌های ناایمن

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران درباره علت حادثه انفجار در کلینیک سینا اطهر اظهار کرد: در ساعت 20:45 شب گذشته یک مورد حریق در ساختمان 5 طبقه در میدان تجریش به سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و همکاران من در سازمان آتش نشانی در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه در محل حضور پیدا کردند و برای نجات افراد تلاش می‌کنند و متأسفانه 19 نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ساختمان کلینیک سینا اطهر در سال‌های 94، 96، 97 اخطار ناایمن داشت و شهرداری منطقه با استناد به مواد 14 و 20 قانون 55 شهرداری و بخشنامه دیگری که داشتیم به تکرار به مالک اخطار ناایمنی داده بود.

شهردار تهران گفت: به نظر می‌آید با اتصال برق در نزدیکی کپسول‌های اکسیژن آتش ایجاد و تسری پیدا می‌کند و انفجار‌ها ناشی از همان کپسول‌های اکسیژن بود.

حناچی تصریح کرد: شب گذشته با دادستان تهران صحبت کردیم که اخطار دادن به تنهایی کافی نیست و اگر استنکاف از ایمنی انجام شود باید ورود قضایی انجام شود.

وی افزود: تجربه ساختمان پلاسکو تلخ بود و از امروز تلاش می‌شود وضعیت ساختمان‌های ناایمن که اخطار دادیم را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم و در صورت استنکاف از ایمنی، برخورد‌های قضایی را انجام دهیم و علت آن است که ساختمان‌های ناایمن که جنبه عمومی پیدا می‌کنند از حساسیت‌های بیشتری برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان