محصولات مراقبت از پوست که هم اکنون در یخچال دارید

وقتش رسیده محصولات پوستی را که اصلا نمی دانید ترکیباتشان چیست دور انداخته و از محصولات کاملا طبیعی استفاده کنید. اگر بدانید که ماست و قهوه و عسل و&#۸۲۳۰; چه تاثیراتی روی پوست می گذارند شگفت زده خواهید شد. بیایید نگاهی به تاثیرات و فواید این محصولات برای پوست بیندازیم.

محصولات مراقبت از پوست که هم اکنون در یخچال دارید

محصولات مراقبت از پوست که هم اکنون در یخچال دارید

وقتش رسیده محصولات پوستی را که اصلا نمی دانید ترکیباتشان چیست دور انداخته و از محصولات کاملا طبیعی استفاده کنید. اگر بدانید که ماست و قهوه و عسل و… چه تاثیراتی روی پوست می گذارند شگفت زده خواهید شد. بیایید نگاهی به تاثیرات و فواید این محصولات برای پوست بیندازیم.

مراقبت از پوست

برای لکه های مزاحم
ماست یونانی مصرف کنید: کمی ماست یونانی پرچرب روی لکه ها بزنید تا کم رنگ شوند، باکتری ها از بین بروند و روزنه های پوست جمع تر شوند. اسیدلاکتیک موجود در ماست سلول های مرده پوست را از بین برده و چربی آن پوست را تغذیه می کند. برای این که این تاثیرات روی پوست اعمال شود حتما از ماست پرچرب استفاده کنید

مراقبت از پوست

برای دندان های زرد
پوست پرتقال مصرف کنید: به آرامی پوست پرتقال را روی دندان ها بکشید تا به صورت طبیعی دندان ها سفید شوند. اسیدسیتریک موجود در پوست پرتقال لکه های روی دندان را از بین می برد. پس از استفاده، دندان ها را با آب بشوئید و تا یک ساعت پس از آن مسواک نزنید چون مینای دندان را از بین می برد.

مراقبت از پوست

برای جوش های صورت
سرکه سیب مصرف کنید: شاید مصرف آن بوی خوشایندی نداشته باشد اما چون که صورت از جوش ها خلاص می شود ارزشش را دارد. با استفاده از پد صورت، آن را به صورت زده و منتظر بمانید تا خشک شود. سرکه روزنه های پوست را تنگ کرده و باکتری ها را از بین می برد.

مراقبت از پوست

برای پوست های خشک
عسل طبیعی مصرف کنید: یک قطره عسل به کرم مرطوب کننده شب خود اضافه کنید تا اثر مرطوب کنندگی بیشتری روی پویت بگذارد.

مراقبت از پوست

برای رژگونه و رژلب طبیعی
چغندر مصرف کنید: چغند تازه را به عنوان رژلب و رژ گونه استفاده کنید. به این صورت که یک تکه چغندر را روی لب ها و گونه ها بکشید یا کمی روغن نارگیل روی پد صورت بزنید سپس قبل از استفاده چغندر را روی پد بکشید.

مراقبت از پوست

برای درخشندگی موها
بکینگ پودر مصرف کنید: وقتی موها درخشندگی خود را از دست می دهد و حتی دوبار شامپو زدن هم مشکلی از آن برطرف نمی کند، کمی بکینگ پودر مصرف کنید. مراقب باشید که بیشتر از یک بار در هفته این کار را انجام ندهید.

مراقبت از پوست

برای سلولیت ها
پودر قهوه مصرف کنید: پودر قهوه را به اسکراب سلولیت اضافه کنید. کافئین با انقباض رگ های خونی گردش خون را در سطح پوست افزایش می دهد. به همین دلیل در کرم های دور چشم هم از قهوه استفاده می کنند. پودر قهوه به مرور سلولیت ها را از بین می برد.

مراقبت از پوست

برای پوست های حساس
اسکراب صورت بلغور جو مصرف کنید: بلغور را در مخلوط کن پودر کنید و به لوسیون پاک کننده صورت قبل از استفاده اضافه کنید. هنگام استفاده به غیر از اطراف گوش با حرکات مدور روی صورت بمالید.

مراقبت از پوست

برای پاک کردن آرایش
روغن نارگیل مصرف کنید: روغن نارگیل به راحتی آرایش چشم را پاک می کند. روغن نارگیل حتی لوازم آرایشی ضدآب را هم به خوبی پاک می کند. قسمت های اطراف چشم را لایه برداری و مرطوب می کند. ابتدا کمی روغن با انگشت ها به چشم مالیده و سپس با پد آن را پاک کنید. می توانید شب ها کمی روغن نارگیل روی پوست بمالید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر