اژدهایی که هزاران چینی قصد شکارش را داشتند بلدرچین پا زرد از آب درآمد + ویدیو

هزاران روستایی در چین پس از شنیدن صدایی بسیار بلند که شبیه صدای غرش اژدها بوده است در تلاش برای شکار موجودی ناشناخته و افسانه ای دست به کار شده اند

اژدهایی که هزاران چینی قصد شکارش را داشتند بلدرچین پا زرد از آب درآمد + ویدیو

هزاران روستایی در چین پس از شنیدن صدایی بسیار بلند که شبیه صدای غرش اژدها بوده است در تلاش برای شکار موجودی ناشناخته و افسانه ای دست به کار شده اند. ویدیویی که در روزهای اخیر منتشر شده هزاران روستایی چینی را نشان می دهد که دسته دسته به قله ای در ژیو شوی در استان جنوب غربی گویژو می روند در حالی که صدای گروم گرومی را شنید که ساکنان آن را به موجودی رازآلود نسب می دهند. این مسئله باعث شده که مقامات محلی مجبور شوند برخی راه ها را با کار گذاشتن موانع مسدود کنند تا مردم را از جمع شدن دور هم بازداشته و همزمان تیمی نیز برای بررسی ماجرا به منطقه اعزام شده است.

اژدها در چین

روستاییان منطقه ژیو شوی بعد از آنکه گروهی از کشاورزان ادعا کردند صداهایی عجیب و غریب را شنیده اند به کوهستان های این منطقه هجوم بردند. تصاویر و ویدیو منتشر شده روستاییان منطقه را نشان می دهد که دور هم جمع شده و به صدای گنگ و بمی که در اطراف پیچیده گوش می دهند. در این ویدیو شنیده می شود که برخی افراد با تعجب فریاد می زنند: «صدای غرش است! غرش است!». این موضوع در شبکه های اجتماعی نیز بسیار خبرساز شده و در حالی که برخی صدای مذکور را به اژدها نسبت می دهند برخی دیگر آن را شبیه صدای ببر می دانند.

در کمال ناباوری، چند روز بعد جانورشناسان به این نتیجه رسیدند که صدای مذکور متعلق به نوعی پرنده کوچک به نام بلدرچین پا زرد است. این پرنده که جثه ای تنها کمی بزرگ تر از گنجشک دارد صدای بسیار بلندی تولید می کند. در فصل جفتگیری، بلدرچین پا زرد ماده صدایی مداوم شبیه گروم گروم تولید می کند که می توان آن را در فاصله بیش از 100 متری نیز شنید. نظر کارشناسان نیز بعدها توسط روستاییانی که این پرنده را در هنگام تولید صدا دیده بودند تایید شد. لیو فو کیونگ معلم مدرسه ابتدایی منطقه در این باره گفته است: «این پرنده هر شش یا هفت دقیقه دو یا سه بار صدایی از گلوی خود تولید می کرد. این صدا بسیار عمیق بود. من نیز این صدا را بسیار عجیب یافتم».

اژدها در چین

چند ده نفر از روستاییان این صدا را تعقیب کرده و در نهایت به یک پرنده زرد رنگ با دمی بسیار کوتاه رسیدند». مقامات محلی از دستگیری دستکم 4 نفر به خاطر انتشار شایعات در فضای مجازی دستگیر شده اند. آن ها ادعا کرده بودند که صداهای مذکور متعلق به اژدهاست.

بیشتر بخوانید: ساکنان روستای مشهور «آتولار» در چین با نردبان 800 متری‌شان بالاخره به شهر منتقل شدند

قرارداد 25 ساله ایران و چین که داد محمود احمدی نژاد را درآورده چیست؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان