چری آریزو ۶ مدیران خودرو؛ سدانی جذاب با تکنولوژی روز

اگر به دنبال خودرو سدانی با چهره ای جذاب و به روز هستید که برای شما امکانات رفاهی مناسب در کنار کیفیت مطلوب به ارمغان بیاورد آریزو ۶ محصولی است که می تواند برای شما چنین تصوراتی را به واقعیت تبدیل کند.

چری آریزو 6 مدیران خودرو؛ سدانی جذاب با تکنولوژی روز

اگر به دنبال خودرو سدانی با چهره ای جذاب و به روز هستید که برای شما امکانات رفاهی مناسب در کنار کیفیت مطلوب به ارمغان بیاورد آریزو 6 محصولی است که می تواند برای شما چنین تصوراتی را به واقعیت تبدیل کند.

اواخر سال 97 بود که شرکت مدیران خودرو لوکس ترین سدان خودرو با نام آریزو 6 را معرفی کرد.

محصول لوکس مدیران خودرو جدا از طراحی زیبا و به روز از جهت برخورداری از تکنولوژی روز با امکانات جالب توجهی وارد میدان شده است.

یکی از نکات حائز اهمیت در این خودرو وجود نسل جدید گیربکس های CVT بوده (نسخه ای در محصول تیگو 8 نیز موجود است)، همچنین این نسل از گیربکس های CVT سال گذشته به عنوان یکی از 10 گیربکس برتر انتخابی توسط متخصصین عملکرد گیربکس در پر رقابت ترین بازار دنیا یعنی کشور چین انتخاب شد.

بازدهی بالا و کارایی مناسب از ویژگی های بارز این سیستم انتقال قدرت به حساب می آید. از سوی دیگر این گیربکس هماهنگی بسیار خوبی با موتور 1.5 لیتری توربو آریزو 6 دارد که می‌تواند شتاب بسیار خوبی را ایجاد کند.

آریزو 6

شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 9 ثانیه است و نکته جالب دیگر مصرف سوخت پایین این خودرو بوده که در هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر است.

از سوی دیگر امکانات رفاهی روز چون دوربین 360 درجه، فرمان برقی، ترمز پارک برقی و اتوهلد در کنار امکانات ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل ضد لغزش و کنترل در سربالایی یک سدان مدرن، راحت و ایمن را ساخته است.

آریزو 6 هم اکنون به عنوان یک سدان زیبا و به روز با رقبای کره ای‌ خود چون کیا سراتو و هیوندای النترا به رقابت می پردازد.

حال با توجه به ممنوعیت واردات خود طی 2 سال اخیر با توجه به گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر و سرویس 2 سال یا 6 نوبت رایگان که یک امتیاز خاص است می‌تواند گزینه مطلوب کسانی باشد که تا پیش از این به دنبال سدان های وارداتی بودند. حال این چینی باکیفیت و زیبا به آنها چشمک می زند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان