عکس جدید از انفجار نیروگاه برق اهواز/ آتش مهار شد

رکنا: رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: یکی از ترانس های نیروگاه شهید مدحج زرگان در اهواز به دلیل افزایش دما دچار انفجار و آتش سوزی شد.
نیروگاه برق اهواز منفجر شد

برای مهار آتش سوزی پنج دستگاه خودرو و 16 نیرو به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی مهار شد و هم اکنون نیروها در حال خنک سازی محیط حادثه هستند.

میزان و مساحت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است

 


علت آتش‌سوزی در نیروگاه‌ زرگان مشخص شد

تسنیم: سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هیچ‌گونه انفجاری در نیروگاه زرگان اهواز گزارش نشده، گفت: آتش‌سوزی ناشی از اتصالی یکی از ترانسفورماتورهای نیروگاه بوده که با اقدام به موقع، در زمانی حدود 20 دقیقه مهار شد.

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق، اظهار داشت: حدود ساعت 15:27 عصر امروز اتصالی در یکی از ترانسفورماتورهای نیروگاه زرگان اهواز، موجب بروز آتش‌سوزی در این نیروگاه شد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه انفجاری در نیروگاه زرگان اهواز گزارش نشده، افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع همکاران نیروگاه زرگان و واحدهای آتش‌نشانی، این آتش‌سوزی در زمانی حدود 20 دقیقه‌ای مهار و خاموش شد.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه" این آتش‌سوزی موجب از مدار خارج شدن 11 پست برق منطقه ای و به موجب آن خاموشی مقطعی در بخشی از کلانشهر اهواز شد"، گفت: اکنون خاموشی به وجود آمده برطرف شده و مشکلی در تأمین برق مردم وجود ندارد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون واحد بخار نیروگاه زرگان در مدار بهره برداری است، اما واحد گازی آن از مدار خارج شده که پس از ایمن سازی شرایط، این واحد نیز به مدار بازخواهد گشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان