فراهانی مطرح کرد؛

لزوم نظارت وزارت بهداشت بر ایمنی کلینیک‌ها و واحدهای درمانی

عضو شورای شهر تهران بر لزوم نظارت وزارت بهداشت بر ایمنی کلینیک‌ها و واحد‌های درمانی تأکید کرد.

لزوم نظارت وزارت بهداشت بر ایمنی کلینیک‌ها و واحدهای درمانی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه انفجار کلینیک سینا مهر گفت: متأسفانه در این حادثه 19 نفر از شهروندانمان را از دست دادیم و علی رغم 4 تذکر ایمنی آتش نشانی، موارد و دستورالعمل‌ها اجرایی نشده و مالک ساختمان به این موارد توجه نکرده است.

او درباره ارسال اخطار به ساختمان‌های ناایمن پایتخت افزود: حدود 20 هزار ساختمان تهران تذکر دریافت کرده‌اند و در هر کدام از این ساختمان‌ها احتمال حادثه مشابه داریم.

فراهانی با اشاره به وجود برخی خلأ‌های قانونی خاطر نشان کرد: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که امکان جلوگیری از فعالیت واحد‌هایی که تذکر گرفته‌اند، فراهم شود، بدین ترتیب باید بتوانیم مانع از فعالیت فضا‌هایی که ایمنی را رعایت نمی‌کنند، شویم.

عضو شورای شهر تهران گفت: وزارت بهداشت در این حوزه به وظایف خود عمل نکرده است و مسئولان وزارت بهداشت باید توضیحات لازم را در جهت نظارت بر عملکرد این واحد‌ها گزارش دهند، چرا که جلوگیری از فعالیت این واحد‌ها بر عهده وزارت بهداشت است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان