عضو شورای شهر مطرح کرد؛

لزوم‌تشکیل کارگروه برای بررسی خروجی کمیته پلاسکو برای جلوگیری از حوادث مشابه سینا مهر

سالاری گفت: باید کارگروهی تشکیل شود تا خروجی کمیته پلاسکو پیگیری و مشخص شود که در حوزه اصلاح قوانین چه قصوراتی وجود دارد.

لزوم‌تشکیل کارگروه برای بررسی خروجی کمیته پلاسکو برای جلوگیری از حوادث مشابه سینا مهر

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و‌معماری شورای شهر تهران در صحن شورای شهر تهران که امروز یکشنبه 15 تیر ماه برگزار شد گفت: امروز جامعه شهری چند پاسخ از ما می‌خواهند و آن‌ها می‌خواهند بدانند سهم شهرداری تهران و نهاد‌های تابعه در حادثه کلینیک سینا مهر چه میزان بوده و هریک چه میزان تقصیر داشته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و‌معماری شورای شهر تهران افزود: کاش امروز آقای زالی تشریف میاورد و پاسخگوی سوال‌ها بود و این حضور را به سه شنبه موکول نمی‌کرد.

سالاری ادامه داد: به زعم حاضران در محل حادثه و‌کارشناسان سازمان آتش نشانی کارنامه قابل قبولی دارد که جای تشکر و سپاس دارد، زیرا شکل این آتش سوزی مورد خاص بود.

او‌ادامه داد: باید به مردم پاسخ دهیم چرا باید در حیاط ساختمان کلینیک محلی جهت دپو سیلندر ایجاد شود؟ باید پاسخ دهیم که چرا با رای ماده صد برای تخریب بنای پشت بام اجرا نشده است؟

رئیس کمیسیون شهرسازی و‌معماری شورای شهر تهران تصریح کرد: باید کارگروهی تشکیل شود تا خروجی کمیته پلاسکو پیگیری شود و مشخص شود در حوزه اصلاح قوانین چه قصوراتی وجود دارد و‌مهمترین بحث این است تا مبحث 22 در حوزه نگهداشت ساختمان‌ها تعیین تکلیف نشود همچنان این دست حوادث را خواهیم داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان