یک عضو شورای شهر یاسوج:

وضعیت خیابان‌های یاسوج قلبم را به درد می آورد/خاکی بودن ۲۵درصد خیابان‌ها !

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بابت وضعیت فعلی آسفالت خیابان‌های شهر یاسوج شرمنده مردم این شهر و شهروندان هستم چراکه وقتی این وضعیت خیابان‌ها را می بینم قلبم به درد می آید.

وضعیت خیابان‌های یاسوج قلبم را به درد می آورد/خاکی بودن 25درصد خیابان‌ها !

«کیوان آشنا» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه آسفالت خیابان‌های شهر یاسوج در شان مردم نیست، افزود: نابسامانی خیابان‌ها، وجود چاله و چوله و کیفیت پایین آسفالت ضمن اینکه مشکلات مالی و تصادفاتی که برای مردم در پی دارد، وقت مردم را تلف می کند و باعث مشکلات روحی و روانی مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مناسب نیست که انطور که باید و شاید در سطح شهر خدمات رسانی و کار انجام شود، اظهارکرد: در سال گذشته برای آسفالت خیابان‌های شهر یاسوج اقدامات خوبی انجام شده است اما متاسفانه شورا، شهرداری را درگیر مسایل حاشیه ای کرده و دود این حاشیه ها به چشم مردم و شهر می رود.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون مهمترین مشکل شهر یاسوج نبود زیرساخت‌های لازم از جمله آسفالت مناسب خیابان‌هاست.

آشنا تصریح کرد: برای تعمیر و احداث جدول در مناطق مختلف شهر یاسوج از جمله شرف آباد، شهرک میلاد، بلکو، شهرک امام حسین، شهرک جهاد، شهرک امام علی، نجف آباد، اکبر آباد، محمود آباد و معصوم آبادو آسفالت خیابان‌ها حدود 11 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است. ظرف یک ماهآینده پیمانکار این پروژه ها مشخص و شروع بکار می کنند.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر یاسوج امسال باید پربارترین سال را از لحاظ عملکرد می داشت اما متاسفانه مشکلات و اختلافات شورا مانع این مساله شد و خدمات رسانی به مردم را ضعیف و کُند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: 25 درصد خیابان‌های شهر یاسوج خاکی هستند که نیازمند توجه ویژه و کمک‌های دولتی جهت آسفالت این شهر است و حدود 1000 میلیارد تومان برای بهتر شدن و مناسب شدن آسفالت خیابان‌های یاسوج نیاز داریم.

آشنا عنوان کرد: با توجه به توان و داشته هایی که داشته ایم، میزان خدمات شورا و شهرداری یاسوج در زمینه آسفالت خیابان‌های شهر مطلوب بوده است چرکه سال گذشته معابر و خیابان‌های زیادی از سطح شهر آسفالت و روکش آسفالت شدند.

وی گفت: زمانی از این خدمات شهرداری و شورا راضی هستم که مردم را راضی و خوشحال ببینم، باتوجه به داشته هایمان تلاش برای خدمات رسانی به شهروندان کردیم. شهرداری یاسوج با کمبود اعتبار در بخش‌ و حوزه های مختلف بخصوص حقوق کارگران و کارمندان مواجه است.

این عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: بابت وضعیت فعلی آسفالت خیابان‌های شهر یاسوج شرمنده مردم این شهر و شهروندان هستم چراکه وقتی این وضعیت خیابان‌ها را می بینم قلبم به درد می آید. در یک مورد هم خودروام به درون چاله افتاد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان