حق شناس در تذکر پیش از دستور؛

سهم هر کدام از دستگاه‌ها در حادثه سینا مهر مشخص شود

عضو شورای شهر تهران خواستار مشخص شدن سهم دستگاه‌های مختلف در حادثه سینا مهر شد.

سهم هر کدام از دستگاه‌ها در حادثه سینا مهر مشخص شود

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد گفت: یکی از بزرگترین حادثه‌های پس از انقلاب و پس از پلاسکو نسبت به ابعاد ساختمانی حادثه کلینیک سینا مهر بوده است. مسئله‌ای واجد اهمیت که منجر به از دست رفتن جان 19 نفر از همشهریان عزیزمان شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با این حجم بزرگ از تلفات، مردم انتظار دارند وقتی که خودشان صدایشان به جایی نمی‌رسد حداقل ما نمایندگان صدای آن‌ها باشیم.

حق شناس با اشاره به اینکه مالک این ساختمان 12 نفر از پزشکان بودند گفت:هر شخص و هر نهادی خاطی باشد باید با آن برخورد کرد چه پزشک باشد و یا هر صنف و نهاد دیگر باید در مقابل قانون تمکین کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی افزود:هر کدام از دستگاه‌های مسئول باید سهمشان مشخص شود و به دور از تعصب بی طرفانه و بدون پیش فرض مورد قضاوت قرار بگیرند و این حادثه بزرگ گرفتار مرور زمان نگردد.

حق شناس بیان کرد:شهرداری بعنوان یک مجری آیا تاکنون گزارش داده است که قانون در اینجا نادرست است؟سازمان آتش نشانی و مدیریت شهری گزارش داده اند که بر حسب این قانون جان شهروندانشان در خطر است؟کدام نهاد مسئول گزارش داده است که مثلا جایی که اسمش اتاق عمل است ممکن است به قتلگاه تبدیل شود؟

حق شناس در خاتمه افزود:سهم و تقصیر هریک از مسئولین مشخص شود و به مراجع ذی صلاح گزارش شود تا با سکوت مرگبار نسبت به جان شهروندانمان بی تفاوت نباشیم.

بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان