کتاب هایی که باید بعد از دیدن فیلم من پیش از تو بخوانید

فیلم من پیش از تو که اقتباسی است از کتاب پر فروش جوجو مویز از آن دسته فیلم های پر طرفداری است که خیلی ها را عاشق داستان خود کرده است

کتاب هایی که باید بعد از دیدن فیلم من پیش از تو بخوانید

فیلم من پیش از تو که اقتباسی است از کتاب پر فروش جوجو مویز از آن دسته فیلم های پر طرفداری است که خیلی ها را عاشق داستان خود کرده است. داستان یک دختر پر انرژی به نام لوئیزا که شادی و نشاط را به زندگی ویل که در اثر سانحه تصادف فلج شده است می آورد. اگر از تماشای این فیلم دوست داشتنی لذت برده اید پیشنهاد می کنم کتاب هایی که در ادامه مطلب معرفی کرده ام را حتما بخوانید.

من پیش از تو نوشته جوجو مویز

همیشه قبل از این که یک فیلم اقتباسی را ببینید حتما کتابش را بخوانید. وقتی با ویل و لوئیزا در داستان آشنا می شوید بیشتر آمادگی رو به رو شدن با این شخصیت ها را در صحنه های فیلم دارید.

پس از تو نوشته جوجو مویز

پس از تو ادامه داستان کتاب من از پیش از تو نوشته جوجو مویز است که با شخصیت ها، احساسات و سوالاتی درباره عشق و زندگی تکمیل می شود.

خطای ستارگان بخت ما (بخت پریشان) نوشته جان گرین

همیشه جایی برای این کتاب در میان لیست کتاب های تاثیربرانگیز وجود دارد. هزل گریس و آگوستوس دو شخصیت اصلی داستان هستند که داستان عاشقانه و غم انگیز آن ها خواننده را ترغیب می کند یک بار دیگر کتاب را بخوانید. پیشهاد می کنم فیلم اقتباسی این داستان را هم بعد از مطالعه رمانش ببینید.

اگر بمانم نوشته گیل فورمن

سطر به سطر این کتاب گیل فورمن اشک خواننده را در می آورد. میا دختر جوانی است که در سانحه تصادف تمام خانواده اش را از دست می دهد و در کما فرو می رود اما عشق آدام او را به زندگی بازمی گرداند و او را با دنیای بدون خانواده مواجه می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان