۱۰ توصیه برای کنار آمدن با شکست در رابطه

وقتی در رابطه شکست می خورید و جدا می شوید دنیا روی سرتان خراب می شود و برای بهتر شدن حال تان به توصیه های دوستان و اطرافیان تان گوش می دهید در حالی که این توصیه گاهی اوقات نتیجه معکوس می دهد.

10 توصیه برای کنار آمدن با شکست در رابطه

وقتی در رابطه شکست می خورید و جدا می شوید دنیا روی سرتان خراب می شود و برای بهتر شدن حال تان به توصیه های دوستان و اطرافیان تان گوش می دهید در حالی که این توصیه گاهی اوقات نتیجه معکوس می دهد.

تنها چیزی که می تواند حال بد شما را درمان کند زمان است. اما اگر می خواهید وضعیت را از آن چه که هست بهتر کنید کتاب هایی که متخصصان رابطه در این مورد نوشته اند را بخوانید.

در ادامه توصیه هایی از بهترین کتاب هایی که متخصصان نوشته اند آورده ایم.

اگر می خواهید بدانید در رابطه بعدی باید چه کنید یا دائم خودتان را به خاطر این شکست سرزنش می کنید توصیه هایی که در این لیست آمده است می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

شکست در رابطه

پس از جدایی نوشته سوزان جی الیوت

به جایی که می خواهید زندگی تان را برسانید فکر کنید. رابطه سابقی که داشتید چگونه جلوی پیشرفت شما را گرفته بود؟ و چطور می خواهید از این آزادی به دست آمده استفاده کنید؟

چطور یک قلب شکسته را درمان کنیم نوشته گای وینچ

درک نکردن دیگران برای ما خوب نیست زیرا باعث می شود بی درکی و بی عاطفگی در ما درونی شود. بنابراین دائم خودمان را به خاطر احساسی که داریم قضاوت و سرزنش می کنیم.

خیلی عذر میخوام اما دروغ می گه دوست نداره نوشته گرگ برندت و لیز تاچیلو

مردها دوست دارند به چیزی که می خواهند برسند پس اگر واقعا تو را دوست داشته باشد متوجه می شوی زیرا تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قلب تو می کند.

بازی ها نوشته اریک برن

مردم هر روز با هم بازی می کنند. تعاملات ناخودآگاهی که انگیزه و هدف اصلی بازیکنان را پنهان می کند. بازیکنان به علت ترسی که از صمیمیت دارند تمام عمر در همین بازی باقی می مانند. با یاد گرفتن درباره بازی ها و مکانیزمشان می توانیم از بند آن ها رها شده و روابط صادقانه و پر مفهوم بسازیم.

ازدواج همه یا هیچ نوشته الی جی فینکل

سازگاری واقعی نیازمند تلاش هر دو طرف است. در نتیجه هر دو از اهداف همدیگر حمایت می کنند و آمادگی برای فداکاری و سازش را دارند.

7 اصل موفقیت در ازدواج نوشته جان گاتمن و نان سیلور

عشق زمانی بادوام می شود که حتی در زندگی یکنواخت روزانه هم همسرتان را فردی ارزشمند ببینید.

چگونه از تنهایی لذت ببریم نوشته سارا میتلند

وقتی تنها هستید می توانید عمیق به درک این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای تان مهم است تمرکز کنید. فقط با تنهایی، رها از تاثیرات بیرونی می توانید این نکات مهم درباره خودتان را کشف کنید.

زندگی شجاعانه نوشته برنه براون

صحبت کردن درباره احساس شرمندگی و به زبان آوردنشان قدرت آن ها را کم می کند. در واقع به زبان آوردن شرمساری ها ما را قوی تر می کند.

جریان نوشته میهالی چیک سنت میهالی

برای داشتن یک زندگی مطلوب سعی کنید تحت تاثیر پاداش های بیرونی و نظرات دیگران قرار نگیرید. می توانید با تمرکز روی هر لحظه، مراقب محیط بودن و غوطه ور شدن در علایق تان لذت را در زندگی پیدا کنید. هرگز از مواجه شدن با چالش های سخت جلوگیری نکنید زیرا همین چالش ها باعث رشد و پیشرفت شما می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان