یک کارشناس فوتبال:

سپاهان انسجام همیشگی را نداشت/ اشتباهات خط دفاعی ذوب‌آهن وحشتناک بود

ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: سپاهان مانند همیشه انسجام لازم را نداشت و ذوب‌آهن نیز می‌توانست برنده بازی با پیکان باشد، اما اشتباهات فردی و منطقی بازی نکردن سبب شکست این تیم شد.

سپاهان انسجام همیشگی را نداشت/ اشتباهات خط دفاعی ذوب‌آهن وحشتناک بود

حسن حاج رسولیها در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مساوی سپاهان در برابر سایپا و باخت 4 بر یک ذوب‌آهن در برابر پیکان، اظهار کرد: سپاهان در بازی شب گذشته برابر سایپا از انسجام همیشگی برخوردار نبود و همیشه اگر تاکتیکی را اتخاذ می‌کرد و به بن‌بست می‌رسید، تاکتیک دیگری را اتخاذ می‌کرد، اما در برابر سایپا هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم خیلی تغییر تاکتیک نداد و همان‌طور که نیمه اول بازی کرد نیمه دوم هم بازی کرد.

وی افزود: سایپایی‌ها  وقتی توپ را از دست می‌دادند به سرعت به زمین خود می‌رفتند و با تعداد زیادی دفاع می‌کردند و سپاهان باید توپ را به کناره‌ها می‌برد و به جای اینکه از وسط زمین توپ را ارسال می‌کرد باید از جناحین ارسال‌های سرعتی انجام می‌داد. زردپوشان حتی کی روش استنلی و قربانی را هم به زمین آوردند، اما نتوانستند از قدرت سرزنی این دو بازیکن استفاده کنند.

این کارشناس فوتبال و مربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: از سپاهان انتظار بیشتری می‌رفت که بتواند نتیجه بازی را به نفع خودش رقم بزند، اما این تیم مانند همیشه با صلابت بازی نکرد. در نیمه اول دو موقعیت داشت و در نیمه دوم هم موقعیت زیادی خلق نکرد.

حاج رسولیها تصریح کرد: وقتی یک تیم در مقابل شما بسته بازی می‌کند راه‌های گلزنی، ارسال پرسرعت از جناحین و استفاده از قدرت شوت‌زنی است که این قدرت را به رخ تیم حریف بکشانید. سپاهان در خط هافبک خود بازیکنان شوت‌زن خوبی مانند حسینی، کیانی و محبی را دارد و کادر فنی باید از قدرت شوت‌زنی این بازیکنان استفاده می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد.

وی در خصوص باخت پرگل ذوب‌آهن در برابر پیکان در اصفهان، گفت: در این بازی لوکا بوناچیچ تغییراتی را در ترکیب ذوب‌آهن ایجاد کرده بود و به نوعی تیم به هم ریخته شده بود و به علاوه اشتباهات وحشتناکی به خصوص در خط دفاعی ذوب‌آهن رخ داد.

این کارشناس فوتبال و مربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: ذوب‌آهن در 30 دقیقه ابتدایی، بازی را در اختیار داشت و حتی به گل هم رسید، اما روی یک اشتباه بزرگی که دروازه بان و خط دفاعی این تیم روی پرتاب اوتِ دستی مرتکب شدند، پیکان به گل رسید و بازی مساوی شد.

حاج رسولیها افزود: در نیمه دوم ذوب‌آهن تمرکز رویِ بازی نداشت و روی به بازی احساسی آورد و منطقی بازی نکرد. ذوب‌آهن اگر منطقی بازی می‌کرد و اشتباهات فردی زیادی مرتکب نمی‌شد حتی می‌توانست بازی را ببرد چراکه در ابتدا جلو افتاد، ولی در نیمه دوم بدون تمرکز بودند و 3 گل دیگر دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بوناچیچ می‌تواند در ذوب‌آهن موفق باشد؟ گفت: با این شرایط که پیش می‌رود نمی‌تواند موفقیتی کسب کند، اما ذوب‌آهن دارای بازیکنان بزرگی است که خیلی از تیم‌ها دوست دارند این بازیکنان را در اختیار داشته باشند و باید ببینیم چه زمانی بوناچیچ می‌تواند تفکرات خود را بر تیم دیکته و شناخت کاملی از تیم پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان