شیوه همکاری جمعیت هلال احمر با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بررسی شد

جلسه همکاری مدیریت جمعیت هلال احمر منطقه سه با معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای ارایه خدمات داوطلبی با استفاده از ظرفیت های موزه برگزار شد .

به گزارش ایسنا به نقل از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،در این جلسه، اشرفی، مدیر هلال احمر منطقه 3، ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری‌های مشترک با موزه بیان کرد : امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای خدمت‌رسانی شایسته به هموطنان و شهروندان بهره ببریم. هلال احمر به عنوان یک نهاد امدادی، فرهنگی و اجتماعی وظایف زیادی به عهده دارد و اساس کار جمعیت هلال احمر داوطلبانه بودن آن است.

وی پیشنهاد همکاری در حوزه‌هایی از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فوریت‌های پزشکی، کمک‌های اولیه و امکان بازدید داوطلبان جمعیت هلال احمر از موزه را ارائه کرد .

درادامه جلسه، معدنی پور معاون فرهنگی و هنری  موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن اشاره به ظرفیت‌های خوب فرهنگی  موزه ابراز امیدواری کرد در مباحثی چون راه اندازی تیم امداد و نجات از بین همکاران داوطلب شاغل در موزه ، برپایی کارگاه‌های آموزشی در قالب اردوهای یک روزه در موزه، برپایی دوره بازآموزی ویژه داوطلبان و امدادگران و برپایی غرفه جمعیت هلال احمر در مناسبت‌های مختلف و نمایشگاه‌های فصلی از توانایی و ظرفیت مجموعه جمعیت هلال احمر استفاده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان