قیمت مسکن در شوش و آبمنگل تهران چند؟

یک آپارتمان نوساز در میدان خراسان چند؟

اقتصاد آنلاین - محبوبه قرمزچشمه؛ یکی از مشاوران املاک شوش در ارتباط با تحولات بازار مسکن به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: تیرماه سال 99 یک واحد آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان نوساز در شوش متری 10 میلیون تومان معامله شد. یک واحد آپارتمان نوساز، فول امکانات در شوش غربی متری 13 میلیون تومان قیمت گذاشته شده است. قیمت آپارتمان در جنوب شوش ارزان‌تر از شمال آن است. قیمت مسکن در بالای شوش به طور میانگین 10 تا 15میلیون تومان در تیر99 معامله شد. بالای میدان شوش و خیابان خراسان میانگین 10 تا 15میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

وی افزود: خیابان 17شهریور تهران یک واحد 110متری میانگین 8 تا 11میلیون تومان در تیر99 معامله شد. در این میان برخی از آپارتمان‌ها تا متری 15 و 18میلیون تومان نیز قیمت گذاشته شده است.

قیمت مسکن در آبمنگل چند؟

این مشاور املاک افزود: آبمنگل بالاتر از شوش و میدان خراسان است.  قیمت یک واحد آپارتمان مسکونی در آبمنگل میانگین متری 25 تا 30میلیون تومان در تیر 99 قیمت گذاشته شده است. دلیل بالا بودن قیمت این محله دسترسی آسان به بازار و اعیان نشین بودن این محله و متراژهای بالای آن است.

وی افزود: قیمت آپارتمان در آبشار و آبمنگل تقریبا به یک میزان در سال99 افزایش یافت. یک واحد آپارتمان در خیابان آبشار میانگین 12 تا 16میلیون تومان در تیر99 قیمت گذاشته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان