پشت چرم ها: سورپرایز خریداران با لباس های چرم مصنوعی

بسیاری از مردم هنگام خرید لباس های چرم از رنجی که حیوانات به خاطر آن متحمل می شوند چشم پوشی می کنند

پشت چرم ها: سورپرایز خریداران با لباس های چرم مصنوعی

بسیاری از مردم هنگام خرید لباس های چرم از رنجی که حیوانات به خاطر آن متحمل می شوند چشم پوشی می کنند. دو شرکت تبلیغاتی Ogilvy & Mather Advertising Bangkok و PETA تصمیم گرفته اند تا این نگرش و بی توجهی را تغییر دهند. آن ها یک فروشگاه در یکی از معروفترین بازارهای بانکوک افتتاح کرده اند و چندین لباس و کالای به ظاهر لوکس داخل آن چیده اند. این لباس های به ظاهر لوکس و زیبا داستان رعب انگیزی در درون خود دارند. داخل این کفش ها، کیف ها و دیگر لوازم تعریفی از کشتار و خونریزی نهفته است. داخل آن ها دربردارنده گوشت و خون مصنوعی است. حتی یکی از کیف ها در خود قلب تپنده نهفته دارد. خریداران از همه جا بی خبر وقتی چشم شان به این کالاها می افتد ناگهان به عقب می پرند. به این می گویند زنگ بیدارباش.

سورپرایز با لباس های چرم مصنوعی

تبدیل حیوانات به لباس های چرم

کشتار حیوانات برای پوست آن ها

کشتار حیوانات برای پوست آن ها

سورپرایز با چرم های مصنوعی

 

سورپرایز با چرم های مصنوعی

هر ساله حداقل 440000 مار پیتون در جنگل های جنوب شرقی آسیا شکار می شود

سورپرایز با چرم های مصنوعی

این مارها به طور وحشیانه ای کشته می شوند.

سورپرایز با چرم های مصنوعی

گاهی زنده زنده پوست آن ها کنده می شود.

سورپرایز با چرم های مصنوعی

فقط به خاطر اینکه تبدیل به یک لباس پرقیمت شود.

سورپرایز با چرم های مصنوعی

تنها برای یک کیف دستی چهار کورکودیل سلاخی می شوند.

سورپرایز با چرم های مصنوعی

آیا بهای ساختن یک کیف باید این باشد؟

سورپرایز با چرم های مصنوعی

سورپرایز با چرم های مصنوعی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان