فرماندار تهران:

بهره مندی تمام روستاهای تهران از گاز تا پیش از شروع فصل سرما

فرهادی گفت: تا پیش از شروع فصل سرما تمام روستاهای تهران دارای گاز می شوند.

بهره مندی تمام روستاهای تهران از گاز تا پیش از شروع فصل سرما

به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: این هفته شاهد بهره برداری از شبکه گاز رسانی در هشت روستای بخش کن شهرستان تهران بودیم که گازرسانی در روستا‌های وردیج، واریش، کشار (سفلی و علیا) چهار روستای سنگان و انشعاب آن به طور کامل انجام شد و از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
وی گفت: چهار روستای امامزاده داود (ع)، کیگا، رندان و طالون در شهرستان‌های تهران باقی مانده است که قرار بود تا پایان سال گازرسانی شود، اما از شرکت گاز استان تهران قول گرفتیم که قبل از آغاز فصل سرما گازرسانی در این چهار روستا نیز انجام شود که با اتمام گازرسانی در این چهار روستا 100 درصد روستا‌های تهران از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

همچنین انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در ادامه مراسم  آئین گاز رسانی به روستاهای بخش کن گفت: سنگان آخرین روستای استان تهران به سمت البرز است که اهالی آن از نعمت گاز بهره مند شدند و 4 روستای شهرستان تهران تا اوایل پاییز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

محسنی بندپی افزود: منطقه گاز رسانی شده در روستای سنگان که از مناطق صعب العبور در شهرستان تهران است به لحاظ انجام عملیات اجرایی بسیار زمان بر بود.


بیشتر بخوانید:


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان