با مد شلوارهای جین در سال جدید آشنا شوید

سال جدید کم کم خود را نشان می دهد و مسلما بعد از یک فصل سرد هر کسی دوست دارد دستی به سرو وضعش بکشد و استایلی جدید را امتحان کند

با مد شلوارهای جین در سال جدید آشنا شوید

با مد شلوارهای جین در سال جدید آشنا شوید

سال جدید کم کم خود را نشان می دهد و مسلما بعد از یک فصل سرد هر کسی دوست دارد دستی به سرو وضعش بکشد و استایلی جدید را امتحان کند. شلوارهای جین یکی از پرطرفدار ترین شلوارها در کل دنیا هستند. شاید بعضی بگویند جین ها همه شبیه هم هستند و تنوعشان کم است، اما واقعا اینچنین است؟ باید بگویم اصلا. در ادامه می خواهم به شما نشان دهم امسال باید منتظر چه نوع جین هایی در بازار لباس باشید، در بین این مدل ها شاید از بعضی خوشتان بیاید شاید هم نیاید اما این را باید قبول کرد که امسال برنامه جین برای ما این است:

مدل های پریشان یا جین های پاره

بهار و تابستان امسال این نوع جین ها سرو صدای زیادی به پا خواهند کرد، سال های پیش هم شاید چنین جین هایی را دیده باشید اما جین های امسال کمی بیشتر پاره هستند! در بعضی روی هر دو زانو بعلاوه چند جای سوراخ روی شلوار.

در بین برند های مختلف شلوار جین Amiri بیش از دیگران جو گیر شده و برای سوراخ کردن شلوار هایی که تولید می کند واقعا با تفنگ ساچمه ای به آنها شلیک می کند!!!

با مد شلوار های جین در سال جدید آشنا شوید

مدل های راسته و فیت

ماه های گرم سال زمان آن است که همه چیز را برای خود ساده تر کنیم. یکی از مناسب ترین مد ها برای بهار و تابستان امسال شلوار های راسته یا مخروطی هستند. بسیاری از برندهای معروف شلوار جین نیز امسال دست به تولید این جین ها در طرح ها و رنگ های مختلف زده اند.

پایین پاچه شلوار های جین راسته را می توانید تا بزنید ( که این مورد نیز دوباره مد شده ) و یا روی کفش بیاندازید. در عکس پایین می توانید چند مدل مختلف این نوع جین را ببینید.

با مد شلوار های جین در سال جدید آشنا شوید

مدل های جین وصله ای

جین با کمی اضافات. این مدل جین که به تازگی مد شده کمی زیادی از دیگر جین ها متفاوت است و شاید خریدش باب طبع خیلی ها نباشد. اما باید بگویم استفاده از شلوار های وصله ای کم کم به چیزی معمولی تبدیل می شود. البته این نوع شلوار از نظر تنوع فوق العاده است و می توانید انواع و اقسام آن را پیدا کنید. دلیلش هم وصله است که هم جنسش می تواند جین باشد هم می تواند از دیگر پارچه ها در آن استفاده شود.

با مد شلوار های جین در سال جدید آشنا شوید

مدل های شلوار جین سفید

پیش بینی برای رنگ های بهار و تابستان امسال روشن است. جین سفید شلواری است که باید در کمد لباستان داشته باشید. سفید با همه رنگ ها به خوبی ترکیب می شود و قتی یک شلوار جین سفید خوب دارید دیگر خیالتان از هر نظر راحت است چون می دانید همه رنگ ها با آن ست می شود.

همچنین با شلوار جین سفید به راحتی می توانید ترفند دبل جین را در استایل خود پیاده کنید. دبل جین زمانی است که از سر تا پا جین پوش می شوید. معمولا کسانی که این کار را می کنند اسیر رنگ های مشابه شلوار و پیراهنی می شوند که به تن کرده اند، سفید با جین های معمول تضاد رنگی بالایی دارد.

جین سفید اما مشکلاتی را هم به دنبال دارد، مثلا با جین سفید دائم باید نگران لکه ها و کثیفی های اطراف باشید! فصل بهار و تابستان هم که زمان کباب کردن و نشستن روی چمن است، اگر شلوار جین سفید دارید نگاه کنید که می خواهید کجا بنشینید و یا به کجا تکیه دهید.

با این حال کمپانی Calvin Klein فکر اینجا را نیز کرده و اخیرا جین های سفید چرک را روانه بازار کرده. فکر کنم با جین سفید چرک دیگر بتوانید روی چمن بغلتید!

با مد شلوار های جین در سال جدید آشنا شوید

مدل های جین ژاپنی

در مدل های جین ژاپن همیشه مترادف بوده با حاشیه. این بار جین های ژاپنی دست به ابتکار جدید زده اند!

اشتباه نکنید این مورد آخر به شلوار مربوط نیست، بلکه ژاکت های جینی را می خواهم به شما معرفی کنم که شاید قبلا مثلشان را ندیده بودید. لباس های قدیمی ژاپنی مانند کیمونو را با پارچه ی جین تصور کنید، بله این اتفاق واقعا افتاده و امسال یکی از مد های چشم گیر همین جاکت های طرح ژاپنی است.

این ژاکت ها بهاری هستند و معمولا سایزشان بزرگ و در تن حالتی افتاده دارند. تن خور این مدل جین بسیار راحت است اما آیا با همه سلیقه ها جور می آید؟ آیا می تواند همه گیر شود؟ قرار است از این پس سامورایی های جین پوش را ببینیم؟ به نظر می رسد امسال دنیای فشن چنین خوابی را برایمان دیده.

با مد شلوار های جین در سال جدید آشنا شوید

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر