چگونه بهترین تی شرت را برای خود انتخاب کنیم؟

همه کاره تر از تی شرت چیزی سراغ دارید؟

چگونه بهترین تی شرت را برای خود انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین تی شرت را برای خود انتخاب کنیم؟

همه کاره تر از تی شرت چیزی سراغ دارید؟

شاید شلوار های جین! اما درست مانند خرید شلوار جین پیدا کردن تی شرتی که درست فیت تن باشد از آن کارهای سخت است. هر تی شرتی که تن مانکن و یا در صفحات فروشگاه های اینترنتی می بینید برای شما مناسب نیست، با اینکه ممکن است دل باخته ی آن تی شرت شوید ولی همیشه این قانون را به خاطر داشته باشید: اگر تی شرتی که به تن یک مرد فیت است شاید برای مردی دیگر غیر قابل پوشیدن باشد.

به همین دلیل می خواهم نکاتی را برایتان توضیح دهم تا بتوانید با استفاده از آنها بهترین تی شرت را برای خود انتخاب کنید، از رنگ گرفته تا سایز.

یقه گرد

بهترین یقه ای که می توانید با اطمینان برای تی شرت خود انتخاب کنید یقه گرد است. این نوع یقه تقریبا به همه می آید و ریسک انتخاب انواع دیگر یقه مانند نوع V را ندارد. گردن، قفسه سینه و شانه ها در تی شرت یقه گرد خیلی بهتر از تی شرت های یقه V قرار می گیرند.

تی شرت فیت

تی شرت هایی که امروز به تن می کنیم راه زیادی را طی کرده اند تا تی شرت شده اند! چون این نوع لباس ابتدا به عنوان عرق گیر و نوعی لباس زیر به حساب می آمده و وظیفه اش نیز چسبیدن به بدن بود. البته هنوز هم زیاد وظیفه اش را فراموش نکرده و خوب به بدن می چسبد، ای تی شرت فروتن!

اگر می خواهید تی شرتی کامل انتخاب کنید فیت بودنش فوق العاده مهم است. در حال حاضر تی شرت های سایز بزرگ برای بهار و تابستان مد شده اما من توصیه می کنم تی شرتی به تن کنید که در آن احساس راحتی داشته باشید. تی شرتی که به خوبی روی میان تنه بشنید یک جزء اصلی برای کمد لباستان به حساب می آید.

این واژه ” به خوبی بنشیند ” دقیقا به چه معنا است؟

ترجمه به خوبی بنشیند یعنی تی شرت بالا تنه را که معمولا همه از آن راضی هستیم را برجسته نشان دهد و جاهایی که هنوز نیاز به کار دارد و باید فرم بگیرد پنهان کند. حالا برایتان تشریحش می کنم:

  • تی شرتی که می پوشید باید بین قسمت فیت بدن و دیگر قسمت ها تعادل ایجاد کند، مثلا فرض کنید بالاتنه چسبیده باشد و پایین رها باشد، مثل این است که لباس خواب زنانه پوشیده باشید! تی شرت باید بدون اینکه کش بیاید تا جای ممکن به بدنتان نزدیک باشد.
  • طول تی شرتی که می پوشید نباید بلندتر از بالای ران ها باشد و یا پایین آنها تمام شود. این یعنی بدون اینکه تی شرت تا بالای ناف بیاید بتوانید دستتان را بلند کنید.
  • آستین ها باید تا میانه ی بازوها باشد، نه بالاتر که خیلی زشت می شود ( دیدن زیر بغلتان برای هیچکس خوشایند نیست! ) نه پایین تر که خود را بیاندازد. مگر اینکه دست های خیلی بلندی داشته باشید، در این شرایط آستین تی شرت می تواند مقداری بیشتر از نیمه ی بازو پایین بیاید.
  • درزهای شانه به صورت ایده آل باید هم تراز با جایی باشد که انحنای شانه تمام می شود. برای اینکه دقیق بدانید کجا را می گویم از هنر نقاشی خودم استفاده کردم تا در تصویر پایین محل دقیق را نشانتان دهم!

بهترین تی شرت

آنچه باید درباره بافت بدانید

حالا می دانید که یک تی شرت فیت چه شکلی است، پس ارزشش را دارد که بدانید از چه چیزی ساخته شده:

وقتی در جستجوی تی شرتی خوب هستید اولین چیزی که باید نگرانش باشید بافت آن است. من به شخصه بافت پنبه ای را ترجیح می دهم چون دوامشان بالا است، اگر بخواهم نوع پنبه را هم بگویم پنبه مصری بهترین نوع پنبه است و دوام زیادی دارد.

پلیستر / پنبه (Poly-cotton ) یا پنبه ترکیب با مواد مصنوعی نیز خوب کار می کند، رطوب بدن را جذب خود می کند و شکلش را از دست نمی دهد، با این حال تی شرت 100 درصد پنبه هم پوشیدنش احساس بهتری دارد هم دوامش بیشتر است.

بسیاری از آقایان به اشتباه ضخامت یک تی شرت را به عنوان کیفیت آن قلمداد می کنند. درباره بهترین کیفیت پنبه در واقع کاملا برعکس این تفکر صادق است، نازک، سبک، با دوام و براق.

تی شرتی که برای تابستان می پوشید باید سبک و پنبه ای باشد طوری که در آن احساس آرامش کنید.

بهترین تی شرت

رنگ

اگر می خواهید تی شرتی بخرید که خوب برایتان کار کند و برای مدت ها از دیدنش در کمد لباستان خوشحال شوید، باید رنگ درستی انتخاب کنید. وقتی می گویم رنگ درست، یعنی همه کاره، یعنی بتوانید تی شرت را با بیشتر لباس هایی که داخل کمد دارید ست کنید.

 

سفید

سفید برجسته است. تی شرت سفید را اولین بار مارلون براندو و جیمز دین مد کردند. تی شرت سفید با همه تن های رنگ پوست می آید و می توانید با خیال راحت هر رنگ شلواری که دوست دارید را با آن استفاده کنید.

بهترین تی شرت

 

خاکستری

خاکستری، مخصوصا خاکستری آهکی، نیز با بیشتر رنگ ها خوب جفت می شود و می توان بعد از سفید آن را در رتبه دوم بهترین ترکیب شونده ها قرار داد.

با این حال این رنگ برای مواقعی که خیلی عرق می کنید زیاد مناسب نیست، چون رطوبت حاصل از عرق روی آن دیده می شود و توجه ها را به سمت خود جلب می کند.

بهترین تی شرت

 

مشکی

با اینکه به اندازه سفید و خاکستری همه کاره نیست، ولی واقعا کمد لباستان به یک تی شرت مشکی نیاز دارد. مشکی کلاسیک است می توانید انواع استایل های خفن را با آن تجربه کنید از راک و رپ گرفته تا تیپ های استریت.

بهترین تی شرت

 

دریایی

در آخر رنگ دریایی، با اینکه برخی رنگ ها را برای استفاده اش باید قربانی کنید اما ارزشش را دارد. دریایی از رنگ های اصلی پوشاک مردانه است.

بهترین تی شرت

در پایان باید بگویم هدف ما بیشتر آموزش انتخاب درست و رنگی بود که برایتان دوام داشته باشد. می توانید هر رنگ دیگری را برای تی شرت خود انتخاب کنید. امیدوارم این آموزش به دردتان خورده باشد و آن را با دیگر دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر