مشکلات رانندگان برای دریافت وام ۶میلیونی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، داریوش باقرجوان‌ در تشریح آخرین وضعیت جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان عمومی مسافری جاده‌‌ای، اظهار داشت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 55 درصدی مسافر مواجه هستیم و شرایط نظیر قبل است و تغییر چندانی نکرده است.

داشتن ماسک برای همه مسافران جاده‌ای الزامی است

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در همه ناوگان عمومی جاده‌ای الزام استفاده مسافر از ماسک وجود دارد و در کل کشور این موضوع اجرا می‌شود، مسافر از همان مبدأ و زمانی که قصد ورود به پایانه مسافری دارد حتماً باید ماسک داشته باشد و در غیر این صورت از ورود به پایانه‌های مسافری شهرداری جلوگیری می‌شود در ادامه مسافر حتماً باید در داخل وسیله نقلیه عمومی ماسک داشته باشد.

وی افزود: همچنین شرکت‌های حمل و نقلی ماسک و ژل ضدعفونی در اختیار دارند تا در صورتی که ماسک مسافر دچار مشکل شد و در صورت نیاز، در اختیار مسافران قرار ‌دهند و ماسک در شرکت‌های حمل و نقل و ناوگان موجود است.

نامه‌نگاری برای تسهیل ‌پرداخت تسهیلات 60 میلیون ریالی ‌راننده‌ها

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای که به دلیل کاهش تقاضای سفر دچار مشکلات مالی شده‌اند، توضیح داد: در گام اول مبلغ 10 میلیون ریال تسهیلات به رانندگان پرداخت شد و در گام دوم تسهیلات 60 میلیون ریالی برای آنها در نظر گرفته شد این تسهیلات در حال پرداخت است اما روند آن کند شده است و به آن شکل که مدنظر ما بود اجرا نمی‌شود.

باقرجوان با بیان اینکه تعداد زیادی از راننده‌ها برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: به تدریج پیامک از سوی بانک‌های عامل و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راننده‌ها بابت دریافت این تسهیلات ارسال می‌شود و برای حضور در بانک دعوت می‌شوند تا تسهیلات را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی از راننده‌ها این تسهیلات 60 میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: مشکلاتی در ارائه تسهیلات 60 میلیون ریالی رخ داده است، با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این‌باره مکاتبه کرده‌ایم تا مشکلات را رفع کنند برخی بانک‌ها تضامین لازم خارج از چارچوب‌های تعیین شده قبل مطالبه می‌کنند که پیگیری کرده‌ایم تا این مشکل رفع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان