بازدید مدیرعامل ایران خودرو از باشگاه پیکان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرشاد مقیمی ضمن بازدید از أماکن و امکانات ورزشی در محل تمرین تیم فوتبال پیکان حضور یافت و از نزدیک با کادر و بازیکنان تیم پیکان گفتگو کرد.

مقیمی ضمن خوشحالی از حضور درتمرین تیم فوتبال پیکان گفت: اکثر بزرگان فوتبال ایران در مقطعی در این تیم بازی کرده‌اند  و قطعا شما بازیکنان نیز از بازیکنان نامدار ایران خواهید شد. پتانسیل تیم فوتبال پیکان به مانند دیگر نقاط ایران خودرو بسیار بالا هست.

وی ضمن تقدیر از بازی خوب تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب آهن افزود: به گفته کارشناسان فوتبال بازی این تیم مقابل ذوب آهن بسیار سنجیده و فنی بود و پیکان توانست بعد از 17 سال در اصفهان با 4گل از سد این تیم بگذرد و توانایی خود را به رخ حریفان بکشد.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه افزود: با توانایی و جدیتی که در شما دیدم امید دارم در سال آینده با حمایت مدیریت و کادر و شما بازیکنان فصل موفقی را رقم زد شود و انتظار از این تیم حضور در مسابقات آسیایی و گرفتن سهمیه است.

مقیمی گفت: یکی از راه‌هایی که می تواند تبلیغ نشان و جایگاه ایران خودرو را به جایگاه واقعی خود برساند قطعا همین تیم فوتبال پیکان است.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه گفت: تحول در تیم پیکان را از بازی مقابل ذوب آهن دیدم و من را برای حضور در باشگاه و دیدار با شما را دو چندان بیشتر کرد و انشالله روند این تیم ادامه پیدا کند.

مدیر عامل گروه ایران خودرو در پایان ضمن حمایت از باشگاه پیکان آمادگی ایران خودرو  را جهت هرگونه همکاری اعلام کرد.

پس از سخنان مقیمی ، گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای مدیران ارشد و کلیه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو گفت: حضور جناب مقیمی را در باشگاه پیکان به فال نیک می‌گیریم و بسیار خرسندیم که مدیرعامل بزرگترین خودروساز خاورمیانه  تا این حد به ورزش اهمیت داده و امور مرتبط با آن را پیگیری می نمایند.

وی ادامه داد: با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به مصاف حریفان می‌رویم و امیدواریم درادامه راه با موفقیت بتوانیم درلیگ عملکرد مناسبی داشته باشیم.

در ادامه بازدید مدیرعامل ایران خودرو به همراه قائم مقام مالی واقتصادی، اجرایی و معاونت منابع انسانی و تحقیقات ایران خودرو از قسمت‌های مختلف موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو بازدید کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان