آنچه باید قبل از خرید پاوربانک بدانیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری؛  هر پاوربانکی را نخرید. پاوربانک‌ها در چند سال اخیر نه‌تنها پیشرفت بسیاری کرده‌اند بلکه از یک محصول جانبی به یک محصول لازم تبدیل شده‌اند. اما در دنیای پاوربانک‌ها هم محصولات بی‌کیفیت و تقلبی بسیار زیادی وجود دارد که نه‌تنها نیاز شما را برطرف نمی‌کنند بلکه در درازمدت به تلفن هوشمند یا تبلت شما آسیب‌های غیرقابل جبرانی وارد می‌کنند.

از خرید پاوربانک ارزان‌قیمت اجتناب کنید. پاوربانک‌های ارزان نه‌تنها کیفیت ساخت خوبی ندارند بلکه با بهره‌گیری از اجزای بی‌کیفیت، عمر بسیار کوتاهی دارند. برای مثال، بیشتر پاوربانک‌های ارزان بازار از باتری‌های قلمی بی‌کیفیتی بهره می‌برند که نه‌تنها عمر زیادی ندارند بلکه به سخت‌افزار گجت شما هم آسیب وارد می‌کنند، بنابراین خرید آنها باوجود قیمت پایینی که دارند هم چندان اقتصادی به‌نظر نمی‌رسد.

اولویت‌ها و نیاز‌هایی که برای خرید پاوربانک دارید را مشخص کنید. بسیاری از افراد با خرید پاوربانک تنها به شارژکردن تلفن هوشمند یا تبلت خود فکر می‌کنند. برای این افراد خرید نمونه‌های گرانقیمتی که چراغ قوه یا سایر امکانات را دارند تقریبا غیرمنطقی است. از سوی دیگر اگر دائما در سفر هستید و به محصولی همه‌فن‌حریف نیاز دارید، می‌توانید به پاوربانک‌های حرفه‌ای بازار هم توجه کنید. با این حال پیشنهاد این است که تمرکز خود را روی خرید پاوربانک‌های برند‌های شناخته‌شده بازار قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان