بزرگترین کتابخانه تخصصی حوزه ایثار و شهادت قم راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: کتابخانه تخصصی حوزه ایثار و شهادت در استان قم در موزه انقلاب و دفاع مقدس استان راه اندازی می‌شود تا پاسخگوی مناسبی برای محققان و پژوهشگران این حوزه باشد.

بزرگترین کتابخانه تخصصی حوزه ایثار و شهادت قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علی لقمان‌پور پیرامون موزه انقلاب و دفاع مقدس قم بیان کرد: این مرکز، کاملا رویکرد مردمی دارد و در همین راستا امکانات و خدماتی برای استفاده عموم بازدیدکنندگان از موزه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: موزه قم باید به دانشگاهی برای آموزش مولفه‌های ایثار و شهادت تبدیل شود و اساتید و دانشجویانی از سراسر کشور در این مرکز حضور یابند. برای بخش‌های مختلف نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی فعال در دوران دفاع مقدس، نصب نمادها و اِلمان‌هایی در موزه پیش بینی شده و ضرورت دارد از نیروی انتظامی هم نمادی که یادآور رشادت این نیرو به عنوان شهربانی و ژاندارمری در آن دوران باشد، مشخص شود.

لقمان‌پور عنوان کرد: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، بزرگترین کتابخانه تخصصی حوزه ایثار و شهادت در استان قم در موزه انقلاب و دفاع مقدس استان راه‌اندازی می‌شود تا پاسخگوی مناسبی برای محققان و پژوهشگران این حوزه باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضرورت پیوست انتظامی را نیز جزء لاینفک راه‌اندازی موزه برشمرد و گفت: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته، شاهد افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم در هفته دفاع مقدس امسال باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان