از کجا بفهمیم مردی عاشق مان است؟

چگونه می توان از علاقه یک مرد به خودمان آگاه شویم؟ به دقت او را زیر نظر بگیرید تا بتوانید بفهمید آیا او از شما خوش‌اش می‌آید یا خیر. همه‌چیز همان‌جا است، در زبان بدن و نحوه‌ واکنش فیزیکی او.

از کجا بفهمیم مردی عاشق مان است؟

به گزارش آلامتو : چگونه می توان از علاقه یک مرد به خودمان آگاه شویم؟ به دقت او را زیر نظر بگیرید تا بتوانید بفهمید آیا او از شما خوش‌اش می‌آید یا خیر. همه‌چیز همان‌جا است، در زبان بدن و نحوه‌ واکنش فیزیکی او. در این‌جا 18 نشانه برای رمزگشایی زبان بدن مردان که نشان دهنده عشق آنهاست آورده شده است

 

عشق موضوع پیچیده‌ای است! فهمیدن اینکه مردی به شما علاقه دارد یا نه میتوانید بسیار حیاتی باشد، اگر به شخصی که هیچ حسی به شما ندارد نشانه‌های از علاقه خود را بروز دهید ممکن است شمارا انسانی احمق جلوه دهد! اما چاره کار چیست ؟

بیشتر بخوانید:

مناسب ترین فاصله سنی برای ازدواج چند سال است؟

 

 

مرد عاشق به شما نگاه می‌کند
مرد عاشق به شما نگاه می‌کند,مردی که عاشق تان است این  نشانه ها را دارد,نشانه های مرد عاشق

بدون این که متوجه شما شود پنهانی به او نگاه کنید. اگر دیدید برای مدتی به شما نگاه می‌کند، پس بدانید چیزی در مورد شما وجود دارد که برای او جالب است. اگر این‌گونه باشد، نمی‌تواند خود را از نگاه کردن به شما بازدارد.

مرد عاشق به شما لبخند می‌زند

وقتی با او صحبت می‌کنید لبخند می‌زند. حتی وقتی از او فاصله دارید هم به شما لبخند می‌زند. متعجب می‌شوید که چه چیزی پشت این لبخند وجود دارد.

مرد عاشق به شما اجازه می‌دهد او را بشناسید

تلاش مضاعفی می‌کند تا شما بیش‌تر درباره‌ی او بدانید. سعی می‌کند در حضور شما بیش از اندازه صادق و شیرین باشد تا نیمه‌ی حساس و نازک‌ طبع‌اش را بفهمید.

بیشتر بخوانید:

مرد عاشق نزدیک شما می‌ایستد / می‌نشیند

هر وقت شما دو نفر مکالمه‌ای دارید، سعی می‌کند تا حد ممکن نزدیک شما بایستد یا بنشیند. البته، مقداری فاصله را حفظ می‌کند تا شما احساس ناراحتی نکنید.

مرد عاشق با لطافت و نرمی سخن می‌گوید

شاید با دیگران با صدای بلند صحبت کند ولی وقتی با شما است مراقب است که تن صدای‌اش را پایین نگه‌دارد. هیچ ردی از خشونت در صدای‌اش دیده نمی‌شود.

مرد عاشق درب را برای‌تان باز می‌کند

مردی که عاشق تان است این  نشانه ها را دارد,نشانه های مرد عاشق,مرد عاشق درب را برای‌تان باز می‌کند

هرگاه با هم وارد یک ساختمان می‌شوید، درب را برای‌تان باز می‌کند و می‌گذارد اول شما وارد شوید و سپس به دنبال‌تان می‌آید. وقتی با ماشین او رفت و آمد می‌کنید هم همین‌کار را می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیا این رفتارهای همسر نشانه دهنده خیانت است یا نه؟

مرد عاشق مکررا شما را ملاقات می‌کند

همیشه بهانه‌ای برای مقالات‌تان پیدا می‌کند. متوجه این بهانه‌ها می‌شوید ولی به آنها اهمیت نمی‌دهید چون شما هم وقت‌گذرانی با او را دوست‌دارید.


مرد عاشق راست می‌ایستد

ممکن است با دوستان‌اش خودِ بی‌خیال‌اش باشد ولی اطمینان حاصل می‌کند که وقتی با شما صحبت می‌کند وضعیت درستی داشته باشد. راست می‌ایستد و نظم مشخصی در زبان بدن‌اش وجود دارد.

ارتباط فیزیکی

با شما ارتباط فیزیکی برقرار می‌کند. متناوبا دست‌ها و شانه‌های‌تان را لمس می‌کند ولی کاری نمی‌کند که احساس ناراحتی کنید. سعی می‌کند دستان‌اش را از شما دور کند اما موفق نیست.

مرد عاشق را در اطراف‌تان می‌بینید

همیشه دلیلی پیدا می‌کند که شما را همراهی کند و در اطراف‌تان باشد. این نشان‌می‌دهد همراهی شما را دوست‌دارد و می‌خواهد زمان زیادی را با شما سپری کند.

بیشتر بخوانید:


 

مرد عاشق لباس مناسب می‌پوشد

همیشه خوش‌لباس به ملاقات شما می‌آید. هیچ اشکالی در ظاهر و لباس‌های‌اش پیدا نمی‌کنید. متوجه می‌شوید وقتی با شما است موجه‌تر از زمانی است که با دیگران است.


مرد عاشق بی‌طاقت می‌شود

وقتی برای ملاقات‌اش دیر می‌رسید می‌بینید که بی‌طاقت شده است. وقتی که در نهایت او را ملاقات می‌کنید، می‌توانید اضطراب را در چهره‌اش ببینید و حس رهایی را که با دیدن شما در چهره‌اش نمایان شده است متوجه می‌شوید.

مرد عاشق با شما عاشقانه حرف‌ می‌زند
مردی که عاشق تان است این  نشانه ها را دارد,نشانه های مرد عاشق,مرد عاشق با شما عاشقانه حرف‌ می‌زند

این واقعیت که با شما عاشقانه حرف‌می‌زند، جذاب بودن‌تان را برای او نشان می‌دهد. نیازی نیست که شما هم با او عاشقانه حرف‌بزنید ولی اگر دوست‌داشته‌باشید می‌توانید با لبخند زدن به او، تأییدش کنید.

مرد عاشق عصبی به‌نظر می‌آید

گاهی اوقات، متوجه می‌شوید در کنار شما بودن عصبی‌اش می‌کند. هیچ دلیل واضحی پشت عصبی بودن‌اش نیست و وقتی درباره‌اش از او می‌پرسید، او هم هیچ نظری در این‌باره ندارد. همین که در کنار او باشید کافی است تا او را عصبی کند.

مرد عاشق خوشحال است

همیشه وقتی با او هستید خوشحال است. وقتی شما را می‌بیند می‌توانید این برق را در چهره‌اش ببینید. با نگاه کردن به شما، احساس هیجان و شعف به او دست می‌دهد. وقتی در کنار شما است خوشحال‌تر از زمانی‌است که با دیگران است.

اعتماد به‌ نفس

سعی می‌کند جلوی شما آدم با اعتماد به‌نفسی به‌نظر برسد. اعتماد به‌نفس خصیصه‌ای است که همه آن را تحسین می‌کنند. احساس می‌کند اگر خودش را یک آدم بااعتماد به‌نفس نشان دهد، شما تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.


مراقبت

بسیار مراقب شما است و هیچ‌یک از فعالیت‌های شما را از قلم نمی‌اندازد. اطمینان حاصل می‌کند که شما خوشحال هستید و هر آن‌چه را می‌خواهید در اختیار دارید. هر زمان که به او احتیاج داشته‌باشید در کنار شما خواهدبود.

ارتباط چشمی

وقتی به شما نگاه می‌کند و پس از مدتی شما را می‌بیند، مستقیم به چشمان‌تان می‌نگرد. جوری به شما نگاه می‌کند که انگار طلسم شده‌است. انگار در چشمان‌تان گم شده است. شما توجه‌اش را جلب می‌کنید و عاشق این است که خودش را تسلیم شما کند.
مردها برای آن‌که با احساسات‌شان کنار بیایند به زمان احتیاج دارند. برخی تا ابد زمان لازم دارند. چنان‌چه فراست‌تان به شما می‌گوید مردی دوست‌تان‌دارد، آن‌گاه باید با مشاهده‌ی دقیق زبان بدن‌اش به این موضوع پی ببرید. حتی اگر از لحاظ کلامی نتواند احساسات‌اش را بیان کند، اعمال او شما را به سمت حقیقت خواهد برد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان