ترامپ آمریکا را رسما از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد

خبرگزاری فارس: «باب منندز» سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا رسما این کشور را از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «کنگره اطلاعیه‌ای دریافت کرد که رئیس جمهور آمریکا در بحبوحه همه‌گیری (ویروس کرونا) آمریکا را از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد.»

منندز در ادامه این پیام توئیتری با ناهماهنگ و هرج و مرج توصیف کردن نحوه واکنش دولت ترامپ به شیوع ویروس کرونا، نوشت: «این اقدام باعث حفاظت از منفعت یا زندگی آمریکایی‌ها نمی‌شود و آمریکایی‌ها را بیمار و تنها می‌کند.»

دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (سه‌شنبه) گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، 338 نفر جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به 130 هزار و 284 نفر برسد.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته، 47 هزار و 131 مورد جدید به مبتلایان به «کووید-19» در ایالات متحده آمریکا افزوده شد و شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به دو میلیون و 935 هزار و 716 نفر رسید.

کارشناسان بهداشت و درمان عمومی آمریکا و دموکرات‌ها تأکید دارند که ترامپ با نادیده گرفتن این مسئله که روند افزایشی شیوع کرونا به یک معضل تبدیل شده، تنها به بدتر شدن اوضاع کمک می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان