در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ادغام اداره کل ایثارگران با رفاه شهرداری تهران به صلاح نیست

مدیر کل سابق اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: با ادغام اداره کل امور ایثارگران با اداره رفاه مخالف هستم، زیرا به صلاح نیست.

ادغام اداره کل ایثارگران با رفاه شهرداری تهران به صلاح نیست

اسفندیار آزاده مدیر کل سابق اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به ادغام اداره کل امور ایثارگران در اداره کل رفاه که در لایحه اصلاح ساختار شهرداری آماده است با تأکید بر اینکه این ادغام از نظر من صحیح و به نفع خانواده شهدا و ایثارگران نیست، گفت: خانواده ایثارگران از ضرایب حمایتی خاصی برخوردار هستند و به دلیل آسیب‌هایی که آن‌ها دیده‌اند لازم است نیروهای تخصصی و آموزش دیده مشکلات آن‌ها را رفع کنند.

مدیر کل سابق اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران افزود: باید این حق را برای جامعه ایثارگران قائل شد به دلیل آسیب‌ها و از خود گذشتگی‌های انجام شده خدمات شایسته و تخصصی برای آن‌ها در نظر گرفته شود، به همین دلیل با ادغام اداره کل امور ایثارگران با اداره رفاه مخالف هستم، زیرا این ادغام به صلاح خانواده ایثارگران نیست.

آزاده ادامه داد: ما در جامعه امروز بیش از گذشته به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم و باید اداره کل ایثارگران اداره‌ای مجزا باشد و به عقیده من ادغام اداره کل ایثارگران منجر به هیچ شدن این اداره می‌شود.

مدیر کل سابق اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران با تأکید بر اینکه مدیران شهری باید اعلام کنند به چه دلیل و استنادی می‌خواهند اداره کل ایثارگران را ادغام کنند، گفت: اداره کل امور ایثارگران بر دو پایه خدمت به خانواده ایثارگران شهرداری و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار استوار است.

آزاده در پاسخ به این سوال که عملکرد جلالی مدیر کل امور ایثارگران تا چه اندازه‌ای در ادغام این اداره کل نقش دارد؟ گفت: من به دلیل جایگاه خود وارد نقد عملکرد مدیر فعلی اداره کل ایثارگران نمی‌شوم، اما تماس‌هایی از سوی خانواده شهدا و ایثارگران با من گرفته می‌شود که نشانگر نارضایتی آن‌ها از شرایط موجود است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان